Kobar Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Grunnet snø og 60 skilt som hopper ut i veien trenger jeg følgende til e36 coupè: - M3 frontfanger (komplett) - Støtbjelke foran - Slepekrok ( den gamle fløy fann a sikte) - Innerskjermer begge sider foran - Hvite blinklys begge sider foran - Facelift grill ta kontakt om du har noe av det
iNthe Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 har støtbjelke, slepekrok, innerskjerm. og en pre-facelift grill (den går billig) har også helt nytt panser om du trenger
Kobar Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 hva forlanger du for dette da? kikket nærmere på bilen idag å såg at panseret også hadde smakt på skiltet, så fint om du har en pris på dette òg btw fikk du baklyktene som jeg sendte med Ad|os..?
JIMVP Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 60 skilt som hopper ut i veien morsomt formulert
Kobar Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Mangler M3 front og innerskjerm på sjåførsiden, også blinklys til passasjersiden skulle jeg hatt i hvit utførelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå