Gå til innhold

bakluke på e34 touring vil ikke låse seg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle påkke inn alle julegavene i bagesjerommet i dag og da jeg skulle lukke luka så ville den ikke låse seg... tenkte først åt låsen var fryst.. meeeen nei :? prøvde å låse den med luka opp me fingern liksom.. men det er verken motskand i den eller at den låser seg.. hva kan det være?? kansje vert å nevne at alt i luka sluttet å fungere for noen dager siden.. visker/spyling og begge åpner knappene fungerer ikke lenger. jordingsfeil kansje?? ledningsbrud`? takker for svar :)

Skrevet

Sjekket sikringer eller eventuelt om det kan være brudd i ledninger?

Er det glasset i luka eller selve luka?

Skrevet
Sjekket sikringer eller eventuelt om det kan være brudd i ledninger?

Er det glasset i luka eller selve luka?

sikringer var det første jeg sjekka.. alle er hele.. hele luka er død.. eneste som funker på den nå er alle lysene på luka :?

Skrevet

har samme problem jeg.. har finnet ut det er ledningsbrudd i ledningsnettet, der hvor luka er festet.. startet med at luka låste seg opp når jeg satte bilen i revers :-) men der kan være masse symptomer :) har ett ekstra ledningsnett liggene hvis du ikke gidder og fixe det gamle :-)

Skrevet

Mener vært noen tilsvarende tråder. Prøv gjør et søk her på Bimmers.no, www.bmwccn.no..

Har ikke kikket i online etk men vil tro at det er 2 motorer. En til glasset og en til hele bak døra. Er såfall tilfelle er det litt rart om begge 2motorene er ødelagt. Vil tro det er brudd, dårlig jording eller enn sikring som du ikke har funnet.

Skrevet

skal prøve å plokke sund litt i bakluka å se.. men må vente til fattern kommer hjem så jeg kan låne garagen hans.. ikke serlig fristende å stå ute i mørke med 10- grader og vind :? men tror det er ledningsbrud ja.. siden ledningene leddest en del ved åpning og lukking av luka.. litt skummelt å kjøre med bagasje baki nå da :lol: litt tong på høyrefoten så detter alt ut :)

Skrevet
har samme problem jeg.. har finnet ut det er ledningsbrudd i ledningsnettet, der hvor luka er festet.. startet med at luka låste seg opp når jeg satte bilen i revers :-) men der kan være masse symptomer :) har ett ekstra ledningsnett liggene hvis du ikke gidder og fixe det gamle :-)

hvordan ser det ut det ledningsnettet da? enkelt å bytte?? :D

Skrevet
samme som å byte på en dør.. littkronglete men det går på en timestid :)

nice! :D mye skal du ha for det da? og det er garantert bra?:) må mann bytte på begge sider av luka eller bare ene siden?

Skrevet

fant feilen!! det var sikringer under baksetet som var gåen.. visste ikke at det var sikringer der jeg :lol: + at en fjær var knekt i låsen :)

Skrevet

Så bra du fant ut og ga tilbake melding :-).

Har knotta par ganger der det har vist seg være flere sikringer på forsjellige steder før selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...