sufii Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Jeg selger en Xbox 360, med flere spill. Denne xboxen er flashmoddet, og det vil si at det er mulig å spille brente spill på denne spill maskinen. Jeg selger denne spill maskinen fordi jeg aldri har tid til å spille. Så denne ligger bare i veien, så jeg tenkte at det var like greit å få solgt denne konsollen. Denne xboxen har 20 GB harddisk, og alle ledningene følger med i orginal eske. Det følger også med et par med mikrofoner, sammen med spillet Lips. Dette er singsstar opplegg som det heter på playstation. Nesten det samme, med mange forskjellige sanger man har muligheten til å synge. Det som følger med denne konsollen er følgende: - To deksler til konsollen (Hvit og gull) - To håndkontroller (Trådløse kontroller) - Oppladbar batteri til et av kontrollene med kabel - 2 uker gammel mikrofon - Mikrofon - Lips Spillene som følger med er : ( Ikke orginale spill) - Bad Company - Top spin 3 - Mirrors Edge - Army of two -Saints Row 2 - Race driver grid - Brothers in arms - Burnout Paradise - Call of duty 5 World at war - Call of duty 4 Modern warfare - Alone in the dark - Grand Theft Auto IV - Need For Speed Undercover - FIFA 09 + et par fler spill. Orginale spill: - Lips - Facebreaker - Resident Evil 5 - Street Vol 2 Forskjellen på de orginale og uorginale er at de orginale er kjøpt i butikken og de uorginale ikke.
sufii Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 haha, det glemte jeg visst. Foretrekker først og fremst bud
Magnus F Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Står Rimelig pris burde kanskje skrive en pris og da...
code13 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Da byr jeg etter min mening hva som er ett kupp! 800kr
sufii Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Kupp etter min mening er rimeligere pris enn det den har vært. Ikke under 1800 kr i hvertfall.
ØrjanHøyvik Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 dette er en gammel xbox 360 me kun 20 gb hardisk. så 1800 etter mi mening er alt for høg pris. men budrunda begynnte der den burde:)
sufii Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Jasså? Dette er en Xbox der hvor du kan laste ned gratis spill og brenne dem. Det følger med utrolig mange forskjellige spill. Og full pakke med utstyr.
Chris_ Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Anbefales VIRKELIG med Forza 3, og xbox live medlemskap! (Om flere spiller, legg meg til - Chris.Antons)
mAZE Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Du får dessverre ikke brukte chippet xbox på nettet noe særlig mer. De blir bannet med en gang. Min har blitt bannet, selv om jeg hadde kjøpt originalen av COD-MW2. Ble bannet straks jeg startet spillet. Men skal man ikke bruke maskina å¨nettet, har det ikke noe å si om den er moddet eller ei.
Anbefalte innlegg