Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva savner dere mest i vår webshop?noen ønsker

Moderatoredit (Fredrik): Nei... bimmers er etter min mening ikke stedet for regulære markedsundersøkelser i regi av kommersielle firmaer. Tråden stenges med en evt. henvisning til Gunnar.

Skrevet

innsugsflens til m50. ikke med gass spjeld osv. bare en liten bete med rør ut og hull til dyser.

kansje noen pakke tilbud på innmat til div motorer så de havner på div forskjeldige komprisjoner osv.

og litt større/bedre bilder av produktene:) så trur jeg det blir bra!

Skrevet

adaptere for å bruke andre kalipere på e30, og andre biler

tilpassede radiatorer

turboeksos e30 (bygget etter orginalformen, og uten endestusser)

det er noe jeg kom på i farten

Skrevet
Litt fler trim utvalg generelt. Og en ekstra rabatt for bimmers medlemmer. ;p

hva tenker du generelt på da?Bimmers medlemmene har desse rabb.

silicon 20%

m-spec produkter 20%

Intercooler 10%

Turbo Presicion 5%

uoriginale Turboer 10%

Uoriginale BTR 10%

ved annet spør da det kan variere litt

Skrevet

silicon 20%

m-spec produkter 20%

Intercooler 10%

Turbo Presicion 5%

uoriginale Turboer 10%

Uoriginale BTR 10%

Jeg har en ide ang de motorene som er "strupet" inn. Du kan jo selge adapterplater til de som har M52TU, slik at de kan få M54 innsug. Og de med M52, bruke M50 innsug. Det er jo et eks, og lages kun på bestilling bla bla bla.

Savner litt trim for nyere BMW'er og. Altså M52TU, M54. Jeg finner f.eks ikke kammer til de her.

Dere har begynt å få et bra utvalg til M50, men er jo en god del som begynner å kjøpe biler med M52TU og M54 i det siste.

Mer utvalg i bremser? Senkesett til flere BMW'er. :)

Skrevet

silicon 20%

m-spec produkter 20%

Intercooler 10%

Turbo Presicion 5%

uoriginale Turboer 10%

Uoriginale BTR 10%

Jeg har en ide ang de motorene som er "strupet" inn. Du kan jo selge adapterplater til de som har M52TU, slik at de kan få M54 innsug. Og de med M52, bruke M50 innsug. Det er jo et eks, og lages kun på bestilling bla bla bla.

Savner litt trim for nyere BMW'er og. Altså M52TU, M54. Jeg finner f.eks ikke kammer til de her.

Dere har begynt å få et bra utvalg til M50, men er jo en god del som begynner å kjøpe biler med M52TU og M54 i det siste.

Mer utvalg i bremser? Senkesett til flere BMW'er. :)

Kammer får vi laget til desse motorene.vi vil komme med adapter plater etterhvert.Bremser jobber vi med..senkesett kommer vi ikke med da dette allerede er 100 firmaer som har "stukket" av med agenturene til dem beste senkesettene dessv :cry:

Skrevet
ja helt enig! pakkepriser på innmat til m50 og en rekke andre motorer! og starten på ett innsug hadde vært fint! dysehylser?
+1

Og alu innsug til M50 i E30 IX? :roll:

M50 plenum/adapter plater står på listen vår..men vi kan dessv ikke spessial lage ett til IX da dette er bare ett få tall ix på veiene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...