Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt har gått fint intil jeg var en plass med ca 5 minusgrader og bilen sto ute å blei nedsnødd. skulle kjøre hjem på julaften og bilen begynte først å gå opp på den røde feltet.

jeg ventet til bilen var blitt litt under normalt og prøvde videre da gikk det bra helt til jeg var nesten hjemme. da kokte den over. prøvde å helde varmt vann over motoren og det fikk roa den litt. vet ikke om det var så lurt men det gikk i allefal bra med bilen. jeg lurer bare på hva som kan være orsaken til dette.

Skrevet

Da har mest sannsynlig vært for lite frostvæske på også har det sprukket en slange. Bare fyll på frostvæske og legg deg under bilen så ser du fort hvor det renner ut igjen. I verste fall har radiatoren sprukket, men det ser du jo.

Skrevet
Da har mest sannsynlig vært for lite frostvæske på også har det sprukket en slange. Bare fyll på frostvæske og legg deg under bilen så ser du fort hvor det renner ut igjen. I verste fall har radiatoren sprukket, men det ser du jo.

Stemmer. Med andre ord, den lekker fra ett eller annet sted ;) Finn lekkasjen, bytt delen ut eller noe sånt. Fyll på ny kjølevæske og luft systemet. Da er alt bra igjen ;)

Skrevet

syns. men er ikke sikker at de lekte pitte litt på en plugg eller noe sant.. ser ut som en luftpålylling på en sykkel. på undersiden av radiatoren men det var bare noen dråper. men vet ikke hvor fort kjølevannet forsvinne enda. men inbiller meg at det går fort. skal se i morra om det er noe veske igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...