matsn Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 som topic sier. påbegynt renovering av de. en felg er nesten ferdig høyglanspolert nå. dekk er mellom 3og 5 mm mønster på. helt greie felger. 235 40 18 dekker. rette og fine felger. Kjempe flotte felger som kan gjøres klar til sommeren nå i vinter. felgen ble kjempe flott som jeg har renovert nå. bilde av felgen jeg har tatt kan legges inn om ønskelig. Selges til førstemann med høyest bud. må vekk. her er resultatet av oppussing av en felg. NY......................................................... GAMMEL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 gi bud folkens ingen skam bud takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 ingen som vil ha seg fine felger til sommeren altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 kan byttes i andre ting også. ting til e46 eller rc relatert. som fly på 95 blyfri og sånne ting kom med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 ingen altså? hmm det var dåårlig respons må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Hvor brede er felgene? og et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 de er 8,5 18. et 15 men jeg har kjørt de på min e46 og det funker fint om man har valset. hvis bilen er altfor skam senket går det ikke men min er rimelig lav og det funket. har stått på e39 touring før min bil. hele rette og fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 opp. ingen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer525i Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 ca pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 de ble solgt i går så du var ett døgn for sein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå