Gå til innhold

dårlig respons etter 3ooo omr virker som at det tetter seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en e34 med m52b20 går som den skal helt til man kommer til 3000omr så virker det ut som at den får for lite bensin ellr holder igjen.og vis jeg tung girer dvs 5 gir 50 el 60km så luggerden noe jævelig med gass i bånn. lurer på hva faen dette er?? det er det deilige føret for og sladde nå men føler at jeg har mistet 40 hk. jævelig kjipt. så jeg lurer på om det kan være tett katt el no?? jeg har også en ødelagt bak potte som har knekt av røret ved bakstilling kan det være dette? håper på at noen kan hjelpe meg med dette

Skrevet

disse kattne er så jævelig dyre + at jeg har m52 og ikke m50. så på donor bil er det 2 lambda sonder pga 2 katter på e39. å m50 sin sitter i katten midt under bilen, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe dette her.http://motortechnik.no/5_serie/E39/utst ... .htm#pg271

men jeg har et dilemma med lambda sonde åssen får jeg 1 lambda til og føle 2 rør . hvet ikke om det går å bare putte den på ett rør alså 3 cylyndre??eller må jeg lage et kryss i røra rett etter grenrør?? å montere lambda der? men vil helst slippe dette pga lite tilgang til verksted.

Skrevet
hmmm,vet ikke , men var slik min var før jeg bytta føleren på veiva....
får teste ut å bytte den da ser at en aen her inne har samme problem men han trur det er luftmasse måleren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...