Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter Xenon til E36, hvor finner jeg rimeligste pris? Kvalitet er jo selfølgelig en faktor, men mener jeg har sett slike sett ned i 5-600 kroner?

Skrevet

jeg har selv erfaring med vvme. billig, svært lett å montere, og grei kvalitet. man får jo det man betaler for. blir bra så lenge du får skjermet ballastene fra varme og vann. leveringstida var ikke ille heller. tok 3-4 dager til meg.

anbefales mtp pris :)

Skrevet

Suverent! Bestiller med det samme! :) Uslåelig pris i allefall..

Men jeg har tenkt litt på bi xenon.. er dette mulig med orginallyktene?

Er vel kun nærlys i linsene..(?)

Skrevet

Takk for hjelpen folkens!

Har det forresten noe å si at bilen er programmert til kjørelys? Altså, at jeg får lys selv om hovedlysene står på 0..

Leste noe om det hos en norsk leverandør av xenon.

Skrevet

Eneste er jo det at tennerene ikke får stødig strøm fra starten siden bilen trenger en del strøm til å starte.. Det ser man jo godt på halogen pærer at de dimmer en del når man starter bilen.. Det du kan gjøre for å spare tenneren litt er jo å sette bryteren på parklys før du starter og så sette den tilbake på 0 eller bare "på"

Skrevet

Kan også koble om bryteren/lysene slik at de ikke lyser på 0.., men litt usikker på hvor det er enklest å gjøre det.., om det er selve bryteren eller hva det er.

Dumt at lys alltid lyser når man skal starte bil bl.a. vært borti flere brytere som har smeltet pga dette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...