Gjest Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Skal selge mine BBS RK 18tommere med omtrent nye sommerdekk i dimensjon foran: 235-40-18 og bak: 265-35-18. Dette er ett strøkent sett, og selges for jeg har solgt bilen, og kan ikke bruke de på denne. BBS-felger er robuste, og samtidig lette, og kostbare ny.. Stkpris på denne modellen er nok rundt mellom 3-4000kr.. Setter en pris på 11000.- men kan diskutere om det kommer til en rask handel.. Har bare bilder på laptopen av de når de er påmontert gamlebilden min, og de står på ett verksted for å rengjøres ordentlig.. Skal hente de i morgen.. Legger inn flere bilder da.. Bilen er solgt altså Fant også ett par bilder på nettet av samme felgen... Er bosatt i Ålesund, og det er jo alltid greit om en kjøper bor ikke så langt unna.. Kan i slike tilfeller være behjelpelig med å møtes på halvveien om det ikke er for langt unna... bilen er som sagt solgt, så første mann til mølla som de sier... La salgstråden på is, da jeg hadde en som var VELDIG interessert i de, men så var det dette med å ha lyst på, og ikke ha penger da Så de er igjen på markedet, og bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofrank Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Bredde, innpress osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Type dekk?,merke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Skal prøve å å få hentet de i dag, samt slenge med noen bilder til av de... Skal ikke være noe spes merker... Mener de er 8-5" brede... ET20 tror jeg... Husker det ikke, så kommer tilbake til det... Dekkene er Nangkang NS®... Faktisk sett nr to av disse rimelige dekkene, og jeg er positivt overrasket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Bumper litt i nyttårsfesten og åpner for bud... Er jo ikke vits i å bare ha de liggende i boden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 7000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Sorry, men det er litt i minste laget Har fått bud på 8500.- nå.. Det brenner ikke for å selge de så fort, og markedet blir nok bedre når våren nærmer seg, så noe under 9500.- er nok ikke aktuelt.. De er strøkne... Og det er noe helt annet enn det meste av det som selges som er replicas... Både med tanke på vekt, og holdbarhet.. Disse blir ikke fort urunde for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Tirsdagsbump Fikk ett bud på 9500.- men det må ha vært monopolpenger, for når det kom til stykket, så ville vedkommende betale i avdrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Bumpedibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Lørdagsbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 bumpedibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Bumper denne opp igjen da jeg likevel ikke hadde kjøper.. Hjelper ikke at en vil kjøpe felger når en ikke har pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Bumper litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Helgebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 1.mars-bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå