Delikaat Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Hallo. jeg har et problem med min e30. Når jeg starter bilen, og slår på annlegget så kommer det en liten irriterende lyd opp, så kommer det opp feil på spilleren min,noen som vet va som kan være problemet. Har et dårlig batteri, som tappes veldig fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 må da være noe feil med cd spilleren din. anbefaler deg å legge opp nye stømledninger til spilleren.. dem orginale er som oftest meget ustabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 ja, før gjøre det.men blir no ikj før det blir varme i luften. Orker ikke å stå ute i en halv meter med snø å fikse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 ja, før gjøre det.men blir no ikj før det blir varme i luften.Orker ikke å stå ute i en halv meter med snø å fikse;) hehe! vinter er noe dritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delikaat Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 ja, så lenge man ikke har snø scooter:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå