Kobar Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 jeg må få bekreftelse på dette først om det blir aktuellt! jeg har lagt ut en tråd på teknisk om dette btw.. pris..?
Kobar Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 trenger fortsatt bekreftelse på om dette kan passe overrens, for mye skrujobb til at jeg vil sjekke selv i praksis bruker bilen daglig, og iogmed at det er rimelig kaldt for tiden vil jeg ikke skru mer enn høyst nødvendig!
Kobar Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 M40, M42 og M43 har ihvertfall like startere.. Har sjekka litt med noen bilopphøggere, og den billigste jeg fant var på 352kr! men var mange til 500kr, og noen opptil 800kr.. Så om noen vil selge starter til meg til konkurrerende pris så tar jeg den iløpet av morgendagen, viss ikke bestiller jeg bare av en høgger imorgenkveld!
gisse Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 har en starter ligende, men du får komme og hentan i mandal. 400kr er fra en 318is motor
Kobar Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 bytte den mot en m3 bakfanger uten diffuser? er en sprekk i den på høyre hjørne
gisse Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 næ har nok sånt stående, trenger lmm til m50b25 kan bytte med dem om du har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå