RoaldJ Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Siden vi skal ha familieforøkelse måtte jeg/vi ha oss en stasjonsvogn. Trålet nettet for Touringer (bare BMW seff) og fant denne. Jeg vet at E36 ikke er den mest praktiske Touringen med mest plass i, men da jeg så denne måtte jeg bare ha den Litt info om bilen. Den sitter på supersport coilovers og GS Goldline 18" med spacere foran og bak. (litt usikker på hvor tykke) Diverse foringer er bytta ut med powerflex. Som dere ser så er det M-fanger foran med GT-splittere og M-defuser bak. Og den lille "vinga" på taket bak. Er litt usikker på om jeg vil ha M-sideskjørter, da jeg er litt redd for at den kommer til å bli for lav på kanalene. Sliter alledere med å komme over fartshumper Motor er vel egentligt ikke så viktig, bare den tar oss fra A til B Innv. er den egentlig "kjedlig" og orginal, men med skjermer montert inni nakkestøttene til den fremtidige junior Noen bilder: Slik står den nå i vinter, ikke akoratt den beste bilen å bruke med ca 1.5cm bakkeklaring fra GT-splitterene til snøen Slik var den idag da jeg fikk den frem fra snøen og spylt den litt med varmt vann. Måtte sjekke hvordan taket så ut etter at det falt noe snø fra hustaket og ned på den. Heldigvis ingen skader. Så er det baklyktene jeg ikke er helt fornøyd med, de skriker liksom litt sånn: "Hei politi og b.t.! stopp meg, jeg har ulovlige baklykter!" Siden resten av bilen består av røde og sorte detaljer, så tengte jeg at disse kansje kunne passe. Liker egentligt ikke crystal clear lykter på eldre bilen, men det er ikke så mangen andre sorte/røde baklykter å velge i.
burny_ Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Fy faen så nydelig bil! Så best ut med de vanlige sota lyktene istedenfor de krystal klare... Hva slags motor sitter i den?
///Kristian Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Gratulerer med pen bil:) Røde BMWer er generelt pent uansett, synes jeg. Savner min egen E36 når jeg ser denne. Hva for en motor sitter i denne? Har vel sett den her på forumet før? Interiørbilder:) ?
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 er orginalt en 318, men driver å søker om ombyggeng for tida. så mer info om motor kommer når den evt. blir godkjent
eriksen Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 har selv Touring med 1,8 synes det er bra nok til hvedagsbruk . fin bil
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 ja, det skal ikke være noe rallybil akoratt. så om søknaden ikke går i orden, så griner jeg ikke av den grunn
EirikL Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Nydelig touring du har der! Jeg tror det hadde blitt like pent med rød/hvite originallykter bak
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 takk, har også tengt på orginale rød/hvite, men disse er over det dobbelte av prisen igjen. noe jeg ikke orker å legge ut.
Tore Diesel Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Er nok en av de fineste E36 Touringene jeg har sett dette ja
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 takk.. plager meg at rødfargen ikke kommer skikkelig frem på bildene.. må få samboeren til å ta noen skikkelige med tripoden og speilreflex-kameraet. skal få tattnoen innvendig også da.
in2you Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Dæven denne touringen var fin! Rett og slett nydelig
BMWPower Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Genialt og ha en familiebil du ikke kan bruke om vinteren da Roald Hadde E36 touring før vi gikk over til E39 touring, var jo egentlig fornøyd med den bortsett fra plassen. Gikk greit til sånn bykjøring/småkjøring, men slet litt med plassen når vi skulle på tur. E39 har veldig mye bedre plass Men om dere ikke reiser så mye, så går det vel bra. En annen grunn til vi byttet til E39 er at E36 kommer ekstremt dårlig ut i krasj tester og er en lite sikker familiebil, selv om den ser bra ut
RoaldJ Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 hehe. vi er ikke familie helt enda så da bruker jeg heller E30n istedenfor men vi får se hvor lenge jeg kommer til å ha den.. hadde ikke råd til E39 nå, slik som jeg vil ha den.. må uansett heve den til neste vinter om vi skal ha den, å da må utseende vike fra fremkomligheten mulig jeg setter på en orginal frontfanger for å slippe å kjøre sundt m-fangeren da. koster ikke mye på opphugging, og veldig lett å bytte. sant det med liten plass, men vi har ikke planlagt noe tur med det første. bli nok hun som bruker den til bykjøring og ned til butikken å handle bleier her lokalt.
HeinZ Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 pen touring du har:) hva slags motor sitter i den? bilder av motorrom og interiør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå