Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi skal ha familieforøkelse måtte jeg/vi ha oss en stasjonsvogn. Trålet nettet for Touringer (bare BMW seff) og fant denne.

Jeg vet at E36 ikke er den mest praktiske Touringen med mest plass i, men da jeg så denne måtte jeg bare ha den :)

Litt info om bilen. Den sitter på supersport coilovers og GS Goldline 18" med spacere foran og bak. (litt usikker på hvor tykke)

Diverse foringer er bytta ut med powerflex.

Som dere ser så er det M-fanger foran med GT-splittere og M-defuser bak. Og den lille "vinga" på taket bak.

Er litt usikker på om jeg vil ha M-sideskjørter, da jeg er litt redd for at den kommer til å bli for lav på kanalene. Sliter alledere med å komme over fartshumper :P

Motor er vel egentligt ikke så viktig, bare den tar oss fra A til B :P

Innv. er den egentlig "kjedlig" og orginal, men med skjermer montert inni nakkestøttene til den fremtidige junior :)

Noen bilder:

IMG_2424.jpg

IMG_2427.jpg

IMG_2437.jpg

IMG_2632.jpg

IMG_2629.jpg

IMG_2638.jpg

Slik står den nå i vinter, ikke akoratt den beste bilen å bruke med ca 1.5cm bakkeklaring fra GT-splitterene til snøen :)

DSC00080.jpg

Slik var den idag da jeg fikk den frem fra snøen og spylt den litt med varmt vann.

Måtte sjekke hvordan taket så ut etter at det falt noe snø fra hustaket og ned på den. Heldigvis ingen skader.

Snow.jpg

Så er det baklyktene jeg ikke er helt fornøyd med, de skriker liksom litt sånn: "Hei politi og b.t.! stopp meg, jeg har ulovlige baklykter!" :P

Siden resten av bilen består av røde og sorte detaljer, så tengte jeg at disse kansje kunne passe.

Baklys.jpg

Liker egentligt ikke crystal clear lykter på eldre bilen, men det er ikke så mangen andre sorte/røde baklykter å velge i.

• Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fy faen så nydelig bil! :)

Så best ut med de vanlige sota lyktene istedenfor de krystal klare...

Hva slags motor sitter i den?

Skrevet

Gratulerer med pen bil:) Røde BMWer er generelt pent uansett, synes jeg. Savner min egen E36 når jeg ser denne.

Hva for en motor sitter i denne? Har vel sett den her på forumet før?

Interiørbilder:) ?

Skrevet

takk.. plager meg at rødfargen ikke kommer skikkelig frem på bildene..

må få samboeren til å ta noen skikkelige med tripoden og speilreflex-kameraet.

skal få tattnoen innvendig også da.

Skrevet

Genialt og ha en familiebil du ikke kan bruke om vinteren da Roald :lol:

Hadde E36 touring før vi gikk over til E39 touring, var jo egentlig fornøyd med den bortsett fra plassen.

Gikk greit til sånn bykjøring/småkjøring, men slet litt med plassen når vi skulle på tur.

E39 har veldig mye bedre plass :wink:

Men om dere ikke reiser så mye, så går det vel bra.

En annen grunn til vi byttet til E39 er at E36 kommer ekstremt dårlig ut i krasj tester og er en lite sikker familiebil, selv om den ser bra ut :wink:

Skrevet

hehe. vi er ikke familie helt enda så da bruker jeg heller E30n istedenfor :)

men vi får se hvor lenge jeg kommer til å ha den.. hadde ikke råd til E39 nå, slik som jeg vil ha den..

må uansett heve den til neste vinter om vi skal ha den, å da må utseende vike fra fremkomligheten :(

mulig jeg setter på en orginal frontfanger for å slippe å kjøre sundt m-fangeren da. koster ikke mye på opphugging, og veldig lett å bytte.

sant det med liten plass, men vi har ikke planlagt noe tur med det første.

bli nok hun som bruker den til bykjøring og ned til butikken å handle bleier her lokalt. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...