RoaldJ Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 hei er ikke alltid like lett å få tak i rett person på biltilsynet men vil jo få klarhet i om jeg kan låne reg.nr. ditt først da er bare som fasit til vekter osv
RoaldJ Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 supert... vi satt i 20 minutter å søkte i systemet på b.t... men fant ikke rett info på typegodkjenningsn til 328i touring.. så han spurte om jeg kunne skaffe ett skiltnr.. så tusen takk, dette forenkler det en god del
Dr_S Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 supert... vi satt i 20 minutter å søkte i systemet på b.t... men fant ikke rett info på typegodkjenningsn til 328i touring.. så han spurte om jeg kunne skaffe ett skiltnr.. så tusen takk, dette forenkler det en god del Hyggelig å kunne hjelpe!
RoaldJ Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 bytta baklyktene på e36 touringen i helga.
RoaldJ Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 da er time hos biltilsynet bestillt (10 januar), og bilen kommer for salg fortløpende når alt er i orden. Sommerfelgene følder desverre ikke med. setter på 17" orginale mtech felger.
Kjetil^^ Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Fin bil! blei den godkjent ny med motor? solgt?
RoaldJ Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 skal inn i garasjen i helga for klargjøring til godkjenning... og så fort den er godkjent så skal 5'eren selges
Kjetil^^ Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Åja, det blir stas! ka som gjenstår før den er klar til godkjenning då?
Kjetil^^ Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 hmmm... å vise den.. egentligt Hehe, daså! Lykke til
RoaldJ Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 hehe.. nope.. på høøøøy tid å få fingen ut nå.. må til meg litt rustsveising i kanalene også ser jeg er blitt litt travlere hverdag nå når barn nr 2 er på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå