olsensheep Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 hvite blinkers forran face lift eller m5 lykter bak øye lokk forran senke fjerer evt fjerer å dempere si i fra om noen har dette helst pm meg eller tlf 92224683 da jeg er ganske mye ute å jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 hvite blinkers forran face lift eller m5 lykter bak øye lokk forran senke fjerer evt fjerer å dempere si i fra om noen har dette helst pm meg eller tlf 92224683 da jeg er ganske mye ute å jobber bare informerer, det er ingen "facelift" eller "m5" baklykter, alle er like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 har komplett senkesett med dempere og fjærer fram og bak. mener det skal senke 20/20. tüf-papirer følger selvsagt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 hvite blinkers forran face lift eller m5 lykter bak øye lokk forran senke fjerer evt fjerer å dempere si i fra om noen har dette helst pm meg eller tlf 92224683 da jeg er ganske mye ute å jobber bare informerer, det er ingen "facelift" eller "m5" baklykter, alle er like "Facelift" lyktene. "M5" lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Har sånne lykter. 1100,- inkl. frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå