Vegard-E30 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 her selger de brock felger http://www.mamut.net/vwbustuningshop/shop/Fin bil du har skaffet deg Ja, har forspørt meg hos dei, men dei hadde kun 2 sett igjen med polerte felger, så da kunne dei ikkje selge meg kun 1 felg veit vel ikkje om noken andre sider? evt i sverige? Nja, fin og fin, er grei, men skal bli bedre
Vegard-E30 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 fekk en liten pakke fra GS idag, med Mtech pedaler og Mattesett Og så fort eg får lønning, blir det bestilling av div. motordeler og anna fra Koed har ikkje fått gjort så mykje med bilen enda. satser på å begynne med motor om ikkje så lenge, da vil det komme meir updates!
|Ole| Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 fekk en liten pakke fra GS idag, med Mtech pedaler og Mattesett Og så fort eg får lønning, blir det bestilling av div. motordeler og anna fra Koed har ikkje fått gjort så mykje med bilen enda. satser på å begynne med motor om ikkje så lenge, da vil det komme meir updates! Ser virkeleg bra ut dette her Vegard, eg har kjempe trua på deg etter du har vert med meg på min bil Sei ifra om du trenger hjelp til nokke sjølv om eg trur du klare deg utmerket aleine
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Takk for det Ole Morten ! Ja, takker for det kjekt å vite at eg har noken å gå til om det skulle vere noke
Gjerviken Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 ditta blir Sjukt bra Gleda meg til å sjå verket ditt ferdig
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Ja, får no håpe det lønning kjem iløpet av nærmaste dagane so da blir det bestilling Du er ikkje den einaste der !
Gjerviken Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Ja, får no håpe det lønning kjem iløpet av nærmaste dagane so da blir det bestilling Du er ikkje den einaste der ! Hehe, det må til! kjem vel ein stor fin pakke fra koed rett over helga da
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Ja, det skal du ikkje sjå vekk ifrå Har og funnet meg 2stk Brock felga til så da er sommerfelgane klare og
Gjerviken Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Ja, det skal du ikkje sjå vekk ifrå Har og funnet meg 2stk Brock felga til så da er sommerfelgane klare og Naijs, begynne å bli bra ditta no!! har virkelig trua på ditta snart stipend på meg, så da må nesten eg og ha meg ein fin liten pakke=)
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Ja, begynne å samle seg med dela no.. Ja, det må du vettu
Gjerviken Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Ja, begynne å samle seg med dela no.. Ja, det må du vettu sånn det skal være
Vegard-E30 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 har ikkje skjedd så mykje med bilen i det siste. har verdt så Jæ*** kaldt ute men no begynne det å bli mildere, så blir gjort mykje no framover Idag har eg bestilt diverse deler/pakninger til motoren og litt anna stash fra koed sida sist har eg fått demontert litt diverse ting, og bytta vifte til varmeapparatet! viktig med varme ibilen!! Ellers er eg maks klar til tørre veia så eg får lagt igjen eit godt Teppe med blårøyk og nokken fotspor Treng litt justering på framhjula jah.. rusta som er på takluka.. rusta på venstre hjulbue. ingenting på den andre bilen bakfrå sånn den er no, lyktene skal bli knallrøde motorrommet, er ganske skittent.. motor igjen fronten. noken som har en billig oljekjøler til meg? sånn den står akkuratt no inni bilen, ganske demontert.. hata leedninga.. så derfor skal eg få hjelp frå birken her på forumet til å koble anlegg/spiller rusta eg fant i torpedovegg.
Vegard-E30 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 og det er ikkje forbudt å skrive i tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå