Vegard-E30 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Heheh, ja ka er vel en dag på skulen uten meg?
lk2105 Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 du skal ikke selge fram stolene? veldig fin bil du har.
G-RACING Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Flott bil! Gler meg til å sjå denne på vegen igjenn! Dette er vel gamlebilen til ein frå Askvoll?
Vegard-E30 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 du skal ikke selge fram stolene?veldig fin bil du har. Nei, trur dei blir beholdt men skal gje en lyd om dei skal selges Alex; Kjekt å høre Stemmer det, gått i askvoll i 6 år
Vegard-E30 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Vert ute å tusla litt med bilen idag Festa opp igjen rattstammen med nye skruer. Fjerna sotinga på framrutene siden dei var veeeldig dårlig sota, hol å bobler.. også har eg tørka bilen skikkelig opp innvendig etter radiatorbytte (gulvet). stått på varmeovn inni bilen i heile dag Så no er det klart for litt sveising (feste til førerstolen) Eg og "gjerviken" her på forumet skal sta å hente oss en E30 2 dørs delebil no i helga og frå "E30powah", så det blir en kapp bil, av deler som skal sveises
|Ole| Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Vert ute å tusla litt med bilen idag Festa opp igjen rattstammen med nye skruer.Fjerna sotinga på framrutene siden dei var veeeldig dårlig sota, hol å bobler.. også har eg tørka bilen skikkelig opp innvendig etter radiatorbytte (gulvet). stått på varmeovn inni bilen i heile dag Så no er det klart for litt sveising (feste til førerstolen) Eg og "gjerviken" her på forumet skal sta å hente oss en E30 2 dørs delebil no i helga og frå "E30powah", så det blir en kapp bil, av deler som skal sveises Eg må ha nokken småting som eg rekner med dokke ikkje trenger
Gjerviken Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 i helga blir det bånn sug med skruing! max klar
Vegard-E30 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Igår var det + grader her, så da benytta eg sjansen til å vaske i bagasjerommet! Ufattelig kor mykje støv å skit som var der. men nå er det vertfall svart å rent idag har eg bytta fjører bak, så eg fekk den litt meir ned. bilder kjem i måra satser eg på, pga det var blitt så mørkt og fekk kun tatt dålige bilder.. ellers håpe eg å få begynt å sveise det som skal sveisest no i helga
Vegard-E30 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 stemmer det! har utplassering hos Berge & Co no for tida, så er litt VAG skruing
lk2105 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 har utplassering hos Berge & Co no for tida, så er litt VAG skruing da synes jeg virkelig synd på deg. VAG er noe genuit drit VW slutta å lage skikkelige biler når de slutta med den luft av kjølet boxeren. tøff bil uansett lykke til
Vegard-E30 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Gammel fjør og "ny" fjør.. noken som kan sei meg ka senk det er? Sånn eg skal ha potta, den heng lenger nede og til sida no Sånn såg det ut med vinterfelgane på.. Må ha den litt lenger ned bak? kom med innspel!! ellers har det ikkje blitt gjort så mykje idag, men i måra blir det nok å plukke litt av delebilen og så får vi sjå ka anna eg får tid til har ordna meg med sveiseapparat i helga vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå