|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Haha, kjekt No kjedar ikkje eg meg lenger Er no m-tech 2 vinge iallefall
winchester Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Haha, kverulante faen Resten av M-tech 1 hvertfall
|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Haha, kverulante faen Resten av M-tech 1 hvertfall Hehe, skal gje meg no. Tråden blir for useriøs og, sorry Vegard
Vegard-E30 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 hehe, heilt orden! alt er orginal plast. mtech 2 vinge, mtech 1 front,bakfanger og sideskjørt
Vegard-E30 Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 går fint det! kjem snart nye felger i posten.. var uheldig i ei glatt rundkjøring. null styring.. så tok 1 felg hardt, og litt kantsår på bakfelgen. hadde ca 40km/t.. regna som faen og midt på natta. så da strauk bærebrua med og styrestag. litt stripe på hjørnet på frontfanger, men skal opp å snakke med lakkereren igjen Btw nye felger blir sannsynligvis Compomotive! skal sta å prøve ut noken i helga:) om det ikkje blir det, blir det Gsfelger.. får sjå
|Ole| Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 går fint det! kjem snart nye felger i posten.. var uheldig i ei glatt rundkjøring. null styring.. så tok 1 felg hardt, og litt kantsår på bakfelgen. hadde ca 40km/t.. regna som faen og midt på natta. så da strauk bærebrua med og styrestag. litt stripe på hjørnet på frontfanger, men skal opp å snakke med lakkereren igjen Btw nye felger blir sannsynligvis Compomotive! skal sta å prøve ut noken i helga:) om det ikkje blir det, blir det Gsfelger.. får sjå Vist du ikkje reiser med comomotive felgene må eg få vite kem som har og kor!!
Vegard-E30 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Brock felgane er solgt.. og eg reiser til bergen å henter meg noken bbs lm kopi felga i måra, får sjå korleis det blir på bilen om det ikkje blir bra, blir det compomotive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå