jarli Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Jeg er ferdig med e30 og har en del deler til overs Helst henting (Karmøy, rogaland) Pris: 75% av koed pris (http://www.koed.no" onclick="window.open(this.href);return false;) Evt. billigere dersom du kjøper mer (Alt kan også selges samlet, billig!) - Deksel for diff (med foring) 323i - Komplett varmeapparat - Vifte for varmeapparat (Lille typen) - Bakluke - Radiator 323i - Effekt bakpotte (sebring og supersprint) Er usikker på om den lekker - Dører (2dørs) - Senkesett 60/40 uten TUV papirer? solgt - Forstilling 323i/325i solgt - Bakstilling 323i solgt - Frontrute e30 (Orginal solfilm øverst) - Baklykter facelift (liten sprekk i 1 av lyktene) - Baklykt pre facelift høyre (Lakket med sotespray) - Baklykt pre facelift høyre (rødlakkert blinklys) - Grøftelys facelift høyre - Grøftelys pre facelift (Venstre?) - Blinklys foran (hvite) Solgt - Hvite sideblinklys (v/h) solgt - Orginalt sideblinklys - Forlykter (Linselys) - Sort leatherlook setetrekk (baksete og et forsete) - Gammelt momoratt med boss - Hanskerom - Bryterpanel for varmeapparat - Blinklysbryter - Checkcontroll - Innsprøytnings"hjerne" 323i bosch 0 280 001 301 - Instruksjonsbok e30 - Sparkepanel - Deksel for sikringsboks - Bremseskjold 34211162062 - Innv. sladrespeil - Solskjerm v/h - Klokke (analog) - Soltakmotor med bryter solgt - Askebeger bak - Gasslift for panser - Grill (Nyrer og deksel rundt forlykter) - Vindusviskermotor - Dynamo m20 - Deksel under rattstamme (Litt slitt) - Skiltplate bak (Facelift) - Speedometer 323i m20 - Ny reg reim og strammehjul til m20 - Gasspjeld 325i (Enkel trimming for 320i) Jeg har dessverre litt varierende erfaring med salg på bimmers.no og har derfor følgende retningslinjer: - Jeg kan sende med posten dersom verdien er over 200kr. - Jeg tar kun/alltid bilder av deler som skal sendes. - Dersom kjøper er misfornøyd med "varen", sendes "varen" tilbake til meg, jeg betaler halvparten av frakten, og du får pengene tilbake Betalingsmåter: 1. Postoppkrav: Penger for frakt overføres til min konto og jeg sender neste dag. 2. Overføring: Jeg pakker og sender dagen etter penger er på konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Jeg bestiller herved følgende artikler: - Blinklys foran (hvite) *hvis de er til facelift* - Hvite sideblinklys (v/h) - Gasslift for panser 350.- inkl. frakt? Send kontonr. på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Jeg bestiller herved følgende artikler: - Blinklys foran (hvite) *hvis de er til facelift* - Hvite sideblinklys (v/h) - Gasslift for panser 350.- inkl. frakt? Send kontonr. på PM 350+ frakt takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Glemte dette her jeg, beklager. 350.- + frakt er greit. Send info på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristianrb Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hei Strammehjul M20, pris? -Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MEW Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 kass språk er boka på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajohansen Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hei Ny reg reim og strammehjul til m20 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 HeiNy reg reim og strammehjul til m20 Pris? 350kr +frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 kass språk er boka på? Den er på dansk eller norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 dør fra facelift? 323 bakstilling er skivebremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristianrb Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Byr 200 for kun strammehjul M20 -Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine89 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 har vel ikkje bakfanger til preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 ny regreim og strammehjul solgt? selge bare vameapparat vifta? hvis den er i grei stand? pris? evt hvor mye for hele varme apparatet? mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsupporter Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 jeg kan kjøpe soltakmotor med bryter og hanskerom vist det er helt og fint.. hva skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Har du bilder av de hvite blinklys fremme og dørene? er dørene til preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå