Dekkbrenneren Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Er i gang med overhaling på en M50B25 topp, og lurer på om jeg må sette i nye bolter i toppen til montering igjen? For volvo sier at du kan bruke boltene til toppen opp til 5 ganger, men det er jo volvo, så lurer på om det er sånn på bmw også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Ingen som har svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 ikke noe problem å bruke strekk bolter opp igjen ett par ganger.. problemet er at når de ikke strekker seg lengre så knekker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Strekkbolter skal byttes uansett. Hvis du vet at de bare er dratt til en gang før kan du sjanse på å bruke de igjen hvis det er kronene det står (veldig) på. Men har du en motor du ikke aner hvor mange ganger har blitt løftet og gjenbrukt strekkbolter på hadde jeg bare skaffet nye. De skal ikke være spesielt dyre. For det siste du vil er at strekkboltene skal ende opp slik: Nå husker jeg ikke hvor mye trykk vi dro denne med, men det var ikke mye tatt i betrakning at bolten var nylig produsert, er relativt grovere og sterkere enn en vanlig gjenget strekkbolt. Vertikalt strekkprøvd til den røk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå