iKent Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Det har begynt å riste i bilen min da jeg nærmer meg 80. virker som en ujevnhet et eller annet sted.. noen som har vært borti no lignende?? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Ikke unormalt nå som det er vinter. Kanskje det har festet seg litt is/snø inne i felgen. Blir ubalanse i felgen da og dermed risting. Det blir som ekstra vektlodd som ikke skal være der. Har du prøvd og tine bilen? Du kan jo prøve det først og håpe på at det er det som er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iKent Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Det hørtes veldig logisk ut med tanke på at bilen har stått nedsnødd et par dager! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Og ta en avstiming av dekk på en selvvask, spesiellt et sted med varmtvann. Husk og spyl bare felger\dekk da, allt annet har en tendens til å fryse skikkelig fast i denna kulda. Spesiellt dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Er vel også typisk om man har spacere uten senterringer. Har litt vibrasjoner i min bil med Biltema spacere når jeg passerer 100km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Kan og være slitne casterstag/foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Kan også være et lodd på den ene felgen som har falt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå