maartn Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Takpanelet mitt har løsnet i bakkant, og henger svakt ned. Det er ikke så veldig synlig, men lager mye støy nå når jeg kjører på ruglette isete veier osv. Er det noen form for klips / feste jeg kan bytte der? Eller er det limt? Er skjært ut en liten flik bak for antenne på bakruten.. er dette radio? Irriterer meg litt over den antenne med tanke på bakrutesenker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Må da være noen som har byttet takpanel her inne? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Radioantenne pleier være i noe tråder i bakruta.. Er nok en GSM antelle e.l. den andre der. Du kan jo koble den fra og teste om du merker forskjell, evt sjekke hvor ledningen går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Ja var det jeg også trodde.. er kanskje mulig å fjerne antennen og legge takrutespoileren over.. den plata som antennen er festet i. Kan ikke fjerne den uten å bytte rute hvertflall. Får se på det Men takpanelet da? Hvordan festes den dere som har tatt det av før? Er helt løst bake hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Sikker på at det faktisk er hull i ruta? Var en bil her hvor det på innsiden bare var limt på en sender/mottaker, samt antennen var limt på på utsiden.., altså ingen fysisk forbindelse eller noe hull i ruten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Ah.. ja det kan jo være mulig selfølgelig! Får se på det over nyttår Men det viktigste er hvordan jeg skal feste taket igjen.. så om noen vet det.. hyl ut! Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Hmm.., ganske normalt problem på e36 det der at takpanelet løsner i bakkant. (også litt i fremkant kan vel skje) Men taktrekket er kun festet i solskjermer, og arm-bøyler (eller hva de kalles.., til å holde henda i) + dør/vindu-pakninger rundt taktrekket.. Bak er det ikke noe fester utenom at kanten er litt brettet og ligger mot karosseriet eller noe slikt.., vet ikke om du kan dytte det på plass, eller om det må limes eller noe? Sett flere e36 hvor det er brukt skruer bak der.., men hadde nok funnet på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Har prøvd å stappe det opp igjen, men holder seg ikke på plass.. kan vel limes ja.. hms. Ingen her inne som har reparert dette selv og vil tipse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 bump, tips til å feste takpanel i bakkant mottas med takk! Hvis ikke prøver jeg med noe sterk lim i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Hm.. så ut som det orginalt skal være 2 klips i bakkant.. var noen festeordninger der så det ut som.. men de mangler eventuelt. INGEN sjeler som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå