YearPlaze Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 har en e39 00 mod med sports førerstoler uten varme i setene! men skulle gjerne hatt varme, har vert litt for bortkjemt med det i tidligere biler! har en kompis som har akuratt samme stoler som meg med varme i setene! så kommer spørsmålet: lager bmw to forskjellige typer en med varme og en uten eller kan jeg bare skaffa knappene og finne ledningene og koble til? mvh Eivind
Bonden Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 har en e39 00 mod med sports førerstoler uten varme i setene! men skulle gjerne hatt varme, har vert litt for bortkjemt med det i tidligere biler! har en kompis som har akuratt samme stoler som meg med varme i setene! så kommer spørsmålet: lager bmw to forskjellige typer en med varme og en uten eller kan jeg bare skaffa knappene og finne ledningene og koble til?mvh Eivind Hadde det enda vert så enkelt. på skinnseter sitter varmeelementet sydd fast sammen til skinnet på stoff seter sitter varmeelementet med tape til skumgummin i seteputa. er litt jobb og ettermontere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå