Kimmit Racing Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Er det mange nok som melder seg på ett gruppekjøp av våres K044 Bensinpumpe som leverer tilsvarende Bosch 044 bensinpumpen,kan vi love dere at vi kommer tilbake med ett godt tilbud.PM for interesse Prisantydning:550.-
Norheim Custom Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Jeg kjøpte en slik pumpe av dere i sommer og da jeg kom ned til PPF måtte jeg skifte den ut med en orginal bosch pumpe,så tror ikke denne holder mål som dere sier!Jeg hadde 334hjul hk.. noe denne pumpen skulle være god for???
andreee Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Godt du sa det for jeg skulle til å bestille
Kimmit Racing Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Jeg kjøpte en slik pumpe av dere i sommer og da jeg kom ned til PPF måtte jeg skifte den ut med en orginal bosch pumpe,så tror ikke denne holder mål som dere sier!Jeg hadde 334hjul hk.. noe denne pumpen skulle være god for??? helt korrekt,vi fikk noen med fabrik feil.og hvorfor har du ikke reklamert?vi har gitt alle kunder nye pumper som har hatt problemer NB! ta kontakt med oss ang ny pumpe Andre kunder trenger ikke være redd for kjøp av denne
Norheim Custom Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Når man står nede hos PPF (8timer herifra en vei) og alt er klart til mapping og bensin pumpa svikter er det egentlig liten vits i å reklamere på den hos dere der og da... da er det bare å få på en ny pumpe for å få det igang når man først er der nede De kikka på meg og lurte på hva for pumpe jeg hadde... sa jeg hadde kjøpt den av deg og da rista de på hodet og sa "kina... inte bra." Pumpa har gått i glemme boka men ligger nede i kjelleren enda hvis du er intressert i den
Kimmit Racing Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Når man står nede hos PPF (8timer herifra en vei) og alt er klart til mapping og bensin pumpa svikter er det egentlig liten vits i å reklamere på den hos dere der og da... da er det bare å få på en ny pumpe for å få det igang når man først er der nede De kikka på meg og lurte på hva for pumpe jeg hadde... sa jeg hadde kjøpt den av deg og da rista de på hodet og sa "kina... inte bra." Pumpa har gått i glemme boka men ligger nede i kjelleren enda hvis du er intressert i den PPF hater alt som er kina og dem selger kina deler selv..så det skal ikkje du bry deg så mye om hva dem sier..men vi vil gjerne erstatte den pumpa di da vi er opptatt av kunden er fornøyd
bjørnm3 Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Er skovlene av plast eller alu i disse pumpene da?? Bjørn
Kimmit Racing Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 VIKTIG:dem som skal ha pumpe må pm med navn og adr+hvor mange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå