Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er wiien solgt. Jeg har fått bud på 3500 på acer bærbaren. Ingen flere som vil ha en veldig god bærbar?

Skrevet

hvor mye for skinn interiøret til e36 sedan?:) jeg vet ikke hva det er verdt og har svart stoff, helt greit, men ser mere strøkent ut med skinn da:D så du får gi meg en pris i og med jeg ikke vet hva det er verdt og gidder ikke komme med ett dårlig skambud:D

Skrevet

ÅÅ hater å gi priser . Hmmm jeg vet ikke noe mer enn deg med akkurat det der. Visst du vil ha med armlene så blir det 1500 mer enn det jeg hadde tenkt i utgangspunktet. Hva med 5000 til sammen? Det er med alt. Midtarmlene og den tingen som passer til midtarmlenen

Skrevet

Ok 4500 for alt interiør da. Det er med alt. 4 dørtrekk. Alle er elektriske da. Med setevarmere på fører og pasasjer siden :)

Visst ikke noen byr mer enn 3500 på acer pcen som er en 18,4" veldig god bærbar. Brukt men veldig god stand! Så blir den solgt i kveld!

Skrevet

Ingen som vil ha Interiør med armlene i sort skinn eller den splitter nye bærbaren? Sparer 500 kroner på den. 3500 inkl frakt!

Skrevet

Får jeg ingen bud på pcen i løpet av kvelden så tror jeg at jeg tar den i bruk:p bare å komme med bud:)

Skrevet

Den er sort. Men jeg har glemt å oppdatere at jeg har solgt armlene med midtkonsollen :P

Ser etter ny midtarmlene i sort nå. Trenger ikke være skinn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...