Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har en Bmw 318is e36 93. jeg fikk ett problem med den her om dagen, da jeg skulle kjøre meg en tur da den ikke startet. prøvde med startkabler og ladet batteriet over natta. eneste som skjedde når jeg prøvde å starte den var ett klikk framme i motorrommet.

Det viste seg at det var en slags rar firkant boks som var løs som kunne om at den ikke startet. denne sitter immelom starteren og dynamoen. jeg fikk stripset den sammen så den startet. da kom det problemet jeg irriterer meg så brutalt over. jeg fikk start på bilen og kjørte meg en tur. da ble plutselig all strømmen borte og bilen begynte å fjyske også stoppet. sikkert pågrunn av at batteriet var tomt for strøm, og at bilen ikke ladet seg selv. fikk start på den med startkabler, men stoppet igjen med en gang den gikk tom før strøm.

Kan dette ha noe med den "boksen" som sitter immellom starteren og dynamoen på høyre side av motoren å gjøre, eller er det dynamoen, eller kan det være batteriet????? ingen anelse. Hva skal jeg gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...