SilverTrax Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Er ny her på forumet og har nettopp kjøpt meg en 99 mod. 520 E39 med orignal radio/kasett spiller i. Lest mye rundt om på forumet og er mange som har original forsterker i bagasjerommet på venstre side, men hos meg er det tomt! ingen CD - veksler eller forsterker.. Leitet mye rundt, men fant ingen svar. Er ikke kjent med BMW fra før så eg lurer på om det er lagt opp kabler til forsterker der bak? eller om det finnes en annen forsterker et sted i bilen? vist eg ikke tar feil er det flere som har byttet ut original forsterker med denne: Blaupunkt THA-475 PNP, og det skulle vere plug & play med bare en overgangs kabel, er det mulig for meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Er ny her på forumet og har nettopp kjøpt meg en 99 mod. 520 E39 med orignal radio/kasett spiller i.Lest mye rundt om på forumet og er mange som har original forsterker i bagasjerommet på venstre side, men hos meg er det tomt! ingen CD - veksler eller forsterker.. Leitet mye rundt, men fant ingen svar. Er ikke kjent med BMW fra før så eg lurer på om det er lagt opp kabler til forsterker der bak? eller om det finnes en annen forsterker et sted i bilen? vist eg ikke tar feil er det flere som har byttet ut original forsterker med denne: Blaupunkt THA-475 PNP, og det skulle vere plug & play med bare en overgangs kabel, er det mulig for meg og? Du har sikkert ingen forsterker fra før, og en slik BP monteres da bak på spilleren foran i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilverTrax Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Okei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå