Gå til innhold

Prosjektbil / lekebil til salgs!

omr
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter et mulig salg av min BMW 320i med turbo. Har etter hvert fått alt for mange biler, og bilen som forsvinner først blir da den uten skilter.

Litt av det som er gjort med bilen:

* Lakkert og stylet som på bildene.

* Montert turbo. t28 fra orginal 200sx s14.

* Fjernet det meste av interiøret for å lette vekt. men har det liggende.

* Modifisert eksosen så den kommer ut rett under fremre passasjerdør med 3"rør fra turbo

* Sveiset diffen.

* Montert oljetrykksmåler, turbotrykksmåler og oljetempmåler.

* Har satt bateriet i baggasjen med hovedstrøms bryter.

I følge forrige eier er motoren overhalt like før jeg kjøpte bilen. Har ikke kjørt så alt for mye etter at turboen ble montert. Den blir relativt fort varm i turbon og har tatt fyr 2 ganger. men er fullt kjørbar. Starter hver gang og går bra.

Ikke tenk på denne om du skal ha skilt,eller for veibruk. selges som lekebil/prosjekt. anbefalt og hentes med tralle!

Kom gjerne med bud! 8)

Bare å spørre hvis det er noe mer du/dere lurer på.

Link til prosjekt tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=108198&highlight=

Filmklipp av siste testen:

12msh3asqyzck5ipzibp.jpg

7ezy0l8sws6udms6z8b7.jpg

muvv6v3boqy9e3m17c7z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke. Finnes vel stort sett ikke så mye papirer på bilen, og det er en del rust. Skiltene ble innlevert av forrige eier, og jeg er faktisk ikke sikker på om han i det hele tatt gadd å melde eierskifte hos biltilsynet.

Er vel ca. 200hk i den nå tenker jeg. Kommer vel litt an på hvor mye trykk man tør å kjøre med, men nå står den i hvert fall på 0,6bar. Vil tro det lønner seg å bruke denne utenfor offentlig vei og gjerne av en som klarer å fikse litt småtterier selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...