jukkas Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 har en del olje i 2 av pluggene. nr 2 og 4. jeg tror det er dårlige ventil tettninger, men di er ikke harde. så jeg lurer på om det er noen andre som kan gi meg noen tips om hva det kan være ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 regner med du mener olje i plugg hullene? da må du bytte toppdeksels pakningene. Enkel jobb, krever bare litt renslighet. det er også viktig at du rengjør godt på kontaktflatene pakningene skal tette mot, ellers blir det ikke bedre. Her er pakningene du må bytte (nr 3 på bilde), disse selges som ett sett. Det er de to små med runde hull som tetter rundt plugghullene dine og som lekker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jukkas Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 takk takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnny120000 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Det kan være lurt å sjekke veivhusventilasjonen din hvis det lekker her.Men det trenger selvfølgelig ikke å være noe galt.På min fikk jeg samme problem og dette forsvant etter rengjøring av ventilasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå