Incognito Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Lyspæreindikatoren lyste forleden dag og lyspæra som lyser opp ringene i en av frontlyktene både nær- og fjernlys var gått. Jeg har lest på forumet at pæra er ei halogenpære, men lurer på hvordan jeg bytter den. Jeg er ingen mekaniker, men jeg kan holde en skrutrekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Nå også med bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CptApollo Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Jeg forsøkte å skifte fjernlyspære i dag, men det var umulig for meg å komme til. Fjernet innerskjermen + lokket bak lyktene, og det var her problemet oppstod. Pæren til fjernlyset sitter så dypt at du ikke kommer til med fingrene. Pæren sitter derfor fast i en slags hendel, som du sikkert kan få ut på en eller annen måte, men jeg tror bare folk som har gjort dette tidligere vet hvordan dette skal gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 fjernlyspæra er ikke samme pæra http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=204805 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CptApollo Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 fjernlyspæra er ikke samme pæra http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=204805 Jeg er klar over dette Har skiftet til LED AE selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...