Torgis Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Varmeapparatet sluttet pluttselig å fungere når jeg var ute å kjørte i sta, og det blåser ikke på noen av hakkene, verken kaldt eller varmt. Den lagde ingen lyder eller bråket noe før den stoppet. Er ikke så lenge siden jeg satt i en annen vifte så merkelig om den skal ha tatt kvelden alt nå.. Noen som vet hva feilen kan være? Takker for all hjelp
Heen Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 sjekk sikring, deretter innslag på starteren din, deretter kan du sjekke om vifta er gått (igjen)
Torgis Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Har sjekket sikringer i motorrom og under rattet. Tviler på det er bryteren som har tatt kvelden da det skjedde mens jeg var ute å kjørte. Stoppet bare av seg selv, og fungerer ikke på noen av hakkene.
mujaffas Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 skru ut luka og sjekk selve motoren.. pluss og minus rett på motoren..
Schrick Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Sjekket releet i sikringsboksen? rele K7, har hatt samme problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå