Kimmit Racing Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Gruppe kjøp på 40L Alu Fuel Cell Blir mange nok med havner denne trolig på 1300.-(ordinær pris butikk 1800.-) Link: http://ksr.as/product_info.php?cPath=49 ... ts_id=1039
gkw89 Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 er denne med no stæsj eller bare tanken... tenker da på tankmåler, pumpe eller no sånne ting
Kimmit Racing Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 er denne med no stæsj eller bare tanken...tenker da på tankmåler, pumpe eller no sånne ting er nok bare tanken til den prisen der
Kimmit Racing Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 skulle hatt i 60liter jeg:S det har vi dessv ikke tilgang til enda
e30 tic Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 finnes det tuv papirer på den? skal inn og vise bilen så må evt ha en tank med det
Kimmit Racing Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 finnes det tuv papirer på den? skal inn og vise bilen så må evt ha en tank med det Er ikkje TUV på dem og det trenger du ikke heller.man får ikke godkjent gateregistrert bil med Fuel cell
e30 tic Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 finnes det tuv papirer på den? skal inn og vise bilen så må evt ha en tank med det Er ikkje TUV på dem og det trenger du ikke heller.man får ikke godkjent gateregistrert bil med Fuel cell ok, eg fikk utdrag av § 22-1. Generelt om drivstoffanlegg mulig jeg har tolket den feil.
Kimmit Racing Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 finnes det tuv papirer på den? skal inn og vise bilen så må evt ha en tank med det Er ikkje TUV på dem og det trenger du ikke heller.man får ikke godkjent gateregistrert bil med Fuel cell ok, eg fikk utdrag av § 22-1. Generelt om drivstoffanlegg mulig jeg har tolket den feil. har flere som har godkjent bilen sin og kjørt bakkeløp med desse tankene.så det er nok ingen problem.men straks værre om du skal bruke den på veien,men det er jo ingen fare og prøve og godkjenne med den på bil tilsynet
e30 tic Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 finnes det tuv papirer på den? skal inn og vise bilen så må evt ha en tank med det Er ikkje TUV på dem og det trenger du ikke heller.man får ikke godkjent gateregistrert bil med Fuel cell ok, eg fikk utdrag av § 22-1. Generelt om drivstoffanlegg mulig jeg har tolket den feil. har flere som har godkjent bilen sin og kjørt bakkeløp med desse tankene.så det er nok ingen problem.men straks værre om du skal bruke den på veien,men det er jo ingen fare og prøve og godkjenne med den på bil tilsynet ja frister og prøve, men dem er glad i dokumentasjon, er litt lettere å få ting gjennom når man legger fram papirene. er litt i tvil ang å ha det baki, mulig det bli org tank og heller bygge om eksosen. skal ikke komme med mer OT nå
FirstPrice Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 hva skjedde med denne? Jeg er fortsatt veldig intr i det, men hvor mange trenger vi å være?
Kimmit Racing Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 heisann var lite innteresse for denne
Frode_E30 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Hadde nok vært bedre respons på en slik med 60 liter, man kommer ikke langt med 40 liter etanol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå