jandaa Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 siden jeg ligger stand by i nordsjøen me mye fritid kan jeg vel prøve meg på en prosjekt tråd jeg og. kjøpte en 4 dørs e30 av standal her på forumet i vår. planen i starten var egentlig bare å ha bilen sånn den var, siden det skulle bli min førstebil, men så kom høsten og regnet, så da var jeg igang;D fakta om bilen før jeg kjøpte den: -byttet motor til m20b25 (orginalt en 320) -60/40 supersport senkesett -grenrør med simons effektanlegg ellers var bilen i grei shabby stand, med litt smådill overalt fakta om bilen nå: skulle egentli bare lage et lite prosjekt på noen uker var planen, men det vart med planen.. begynte å sandblåse, å der dukket rust opp overalt, ikke mye, men litt overalt:p -byttet hjulbuer -kjøpt nytt uorginalt mtech 2 fangere fremme å bak (angrer på at jeg ikke kjøpte orginalt allerede) -kjøpt servo -bygd om til skivebremser bak -kjøpt anlegg, 2 stk MA-audio (1508xl tror jeg de heter, 15" ) -sveiset all rust -ferdig tektylert -sotet oppigjen alle ruter -poly foringer i forstilling -skiftet framskjermer -lakk er handlet inn -skiftet mye slitedeler, som hjulager bake, bremser bake, handbremsewire, olje på gir å motor, div. foringer, skiftet diff++ +++ sikkert mye jeg har glemt siden bilen nesten er ferig beklager lite bilder under oppussingen, men hadde ikke plan om noe prosjekt tråd, men skal ver flinkere fremmover nå. planer kommer litt etter hvert som lønna kommer å går, men nye felger står på listen min, og lakk bør komme på i løpet av januar. dette er min første bil å min første prosjekt tråd så kom med forslag å komentarer! før: nå: litt flere bilder nesten ferdig å sparkle hjulbuen: legger ut et bilde av sykkelen min og i samme slengen, skal desverre selges til våren..
jandaa Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 felgene på øverste bilde er til salgs for rette prisen!
jandaa Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 noen som vet hvor jeg kan kjøpe sorte DE-lykter?
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 ser foresten veldig bra ut dette kva lakk er det den skal lakkast i?
jandaa Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 husker ikke fargekoden i hodet akkurat nå, men blir svart med blå metallic i såg bra ut på fargekartet såfall
jandaa Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 ja gler meg som en unge til å bli ferdi nermer seg heldigvis
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Hehe, ja vi får møtes til sommeren, ørsta er jo ikkje så langt vekke herfra.. rekna me du skal på Rudskogen i Juli? da er det kolonnekjøring fra førde.. om interessen er der pleie vere bra med bila Sorry off topic
jandaa Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 hehe, ja har planer om rudskogen så det høres flott ut! er alltid kjekt å kjøre mange samlet hehe, det går bra
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Konge Ja, er mange som får seg nokken lange blikk
jandaa Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 hehe, ja ikke så rart de når de kommer en konvoi me nylakkerte BMW'er pent syn! alecen: er ikke helt sikker, men kom fra en alfa romeo?;p svart blir den såfall
jandaa Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 noen som har erfaringer/bilder av e30 me disse felgene? prøver å finne felger som er litt sjeldne på e30 så den skiller seg litt ut i mengden heter: DZ Exklusiv D1 9x16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå