jandaa Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 ble desverre ikke lakk på bilen denne frituren helder, men har ikke ligget på latsiden heller, så bilen begynner å bli klar for grunning å lakk:) (hvor har jeg hørt det før tro;p) så får bestille meg noen deler å noen nye felger denne turen på sjøen så jeg får jort nåke nytti for meg når jeg sitter her og:p har planer om våler i slutten på mai så er snart påtide at jeg blir ferdig.. legger ut noen bilder som jeg håper kan vere til inspirasjon til meg selv;p savner sommer! +dynabel bf 7501 mono forsterker, er nåkk trykk tror jeg:) godt igang slenger med et bilde av vinterskuta og, kjekt når det er en meter med snø
Østgaard Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 noen som har erfaringer/bilder av e30 me disse felgene? prøver å finne felger som er litt sjeldne på e30 så den skiller seg litt ut i mengden heter: DZ Exklusiv D1 9x16 Sindre åmås eller vibe^ på forumet har jo de felgene. Men er 17" da Passa perfekt på e30 Blir bra ditte janda
jandaa Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 ja har hørt at åmås ha de felgene, litt surt at de blir samme felgene når vi er fra samme bygd. men bilene er jo ikke like så håper det går bra;) felgene er bestilt å betalt, me nye dekk;)
Aarseth Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 blir no bra dette her. då blir det 3 bmw e30 m-tech 2 i ørsta:)
jandaa Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 takktakk:) ja, her er alt for mange av de.. men sinsjukt rått er det også!
jandaa Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt skikkelig pusseutstyr/pussesett? tenker nå på en lang pussekloss for å jevne ut rette flater i hovedsak.. lurer også på om noen har erfaringer som de vil dele for å få bilen godkjent som 2,5l? (er orginalt en 320i) noen store problemer med dette?
jandaa Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 da har nye felger og dekk komt på bilen;)
jandaa Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 nå har endelig bilen blitt lakkert og jeg kan slappe litt av på sjøen stått på som FY siste 4 ukene og det lønte seg tilslutt ;p har desverre bare et dårli mobilbilde av bilen, men skikkelige bilder av bilen kommer neste måne når jeg kommer hjem. er strålende fornøyd med fargevalg av bilen, er blå metallic i lakken og bilen ser nesten blå ut i solen ;D
sladjan Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Fin bil Ble bra resultat ser de ut som. Blir sjukt mange e30a i ørsta til sommer hehe
jandaa Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 takktakk ja er storfornøyd med resultatet ;D hehe, ja blir alt for mange bra e30 i ørsta nå ;D
Østgaard Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 takktakk ja er storfornøyd med resultatet ;D hehe, ja blir alt for mange bra e30 i ørsta nå ;D Blir aaldri for monge, so lenge dei ikkje blir for like vertfall
Torek Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Grattis!! Det ble peeent! Hva er specs på felgene og dekkene foran?
Valset Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 vart rått ditta janda:D skolla nesten fått tak i resten ta m-tech 2 kittet no;)
jandaa Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 takktakk er storfornøyd med bilen ! men er et utruli dårli mobilbilde.. specks på felgene er 9" breide med et 15, 215/40 ja skrik ut om noen har mtech 2 sideskjørt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå