Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble desverre ikke lakk på bilen denne frituren helder, men har ikke ligget på latsiden heller, så bilen begynner å bli klar for grunning å lakk:) (hvor har jeg hørt det før tro;p) så får bestille meg noen deler å noen nye felger denne turen på sjøen så jeg får jort nåke nytti for meg når jeg sitter her og:p har planer om våler i slutten på mai så er snart påtide at jeg blir ferdig..

legger ut noen bilder som jeg håper kan vere til inspirasjon til meg selv;p

savner sommer!

7r12qxahp8uv1ekc2w11.jpg

teon8kpr273wth9hixrf.jpg

+dynabel bf 7501 mono forsterker, er nåkk trykk tror jeg:)

9ffgttzr9cdk5jgen832.jpg

godt igang

4gra0jkqy6idicc28umy.jpg

sl1td7rmqn0hxselhiqg.jpg

slenger med et bilde av vinterskuta og, kjekt når det er en meter med snø;)

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
noen som har erfaringer/bilder av e30 me disse felgene? :D

prøver å finne felger som er litt sjeldne på e30 så den skiller seg litt ut i mengden

heter: DZ Exklusiv D1 9x16

Sindre åmås eller vibe^ på forumet har jo de felgene. Men er 17" da :wink: Passa perfekt på e30 :)

Blir bra ditte janda :applause:

Skrevet

ja har hørt at åmås ha de felgene, litt surt at de blir samme felgene når vi er fra samme bygd. men bilene er jo ikke like så håper det går bra;) felgene er bestilt å betalt, me nye dekk;)

Skrevet

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt skikkelig pusseutstyr/pussesett? tenker nå på en lang pussekloss for å jevne ut rette flater i hovedsak..

lurer også på om noen har erfaringer som de vil dele for å få bilen godkjent som 2,5l? (er orginalt en 320i) noen store problemer med dette?

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

nå har endelig bilen blitt lakkert og jeg kan slappe litt av på sjøen :D stått på som FY siste 4 ukene og det lønte seg tilslutt ;p

har desverre bare et dårli mobilbilde av bilen, men skikkelige bilder av bilen kommer neste måne når jeg kommer hjem.

er strålende fornøyd med fargevalg av bilen, er blå metallic i lakken og bilen ser nesten blå ut i solen ;D

y1t7qng5w8cnuthk87t5.jpg

Skrevet

takktakk :D er storfornøyd med bilen ! men er et utruli dårli mobilbilde..

specks på felgene er 9" breide med et 15, 215/40 ;)

ja skrik ut om noen har mtech 2 sideskjørt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...