Bjørn Kjetil Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Hei ser etter en bmw e34 delebil. Skal helst ikke være noe dyre greier, er mest ute etter front partiet Var uheldig og lånte bort bilen, så klarte den personen og dra av Men er det vits og reparere den? isåfall burde jeg bare kjøpe deler, eller kjøpe meg delebil? legger opp et bilde så får dere kommentere hva DERE synes
rune.sivertsen Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 e synes nu du har fine vinterfelga i allefall:p
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Er det mye jobb og få ordna detta? har aldri bytta no særlig karosseri deler på bmw før, da tenker jeg med fester til skjermer ogstøtfanger osv. Hvis det er noen som sikkelig peiling på dette så hadde det vært fint med litt hjelp ;D
bmw_frantz Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 mener hele fronten på e34 er skrudd så det skal vell ikke være så mye jobb:) jeg har en hel front:) send meg en pm om interesse:)
tarjei bmw Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 går fint, hele fronten er skrudd, og skjermen er skrudd.
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Da har jeg demontert diverse skjermer og panser, ser ut som det går an og fikses
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Skal legge opp bilder da jeg har fått tak i delbil og fått fikset det
Estil0 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hvis du er intrisert, og har mulighet til og komme til lillehammer-moelv området, så kan vi fikse en god pris på alt du trenger. har hatt en god del e34, og har fortsatt stående noen par biler, ikke samme farge du har desverre. Send meg en melding om du er intrisert. Mvh Torgeir Fauskrud
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Hei, blir kanskje litt i lengste laget og reise fra meg og til lillehamer så tror ikke det er aktuellt. Men takker for tilbudet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå