NeonMuffler Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 hvor skal jeg sette den i blokka? B34 blokka har visst utskjering med plass til dette, var bare å borre og gjenge opp, men det er det ikke på B35. noen som veit hvor? gjerne et bilde:)
gatebil76 Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Det som er viktig er at den monteres over olje nivå i bunnpanne.. så oljen renner fritt tilbake ... mange som sveiser inn en flens på topp av bunn panne..
Tony Bardalen Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Så man kan da, rent teoretisk, bare lage en nippel/inngang/whatever øverst i bunnpanna et sted og det skal være godt nok?
NeonMuffler Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 ok. men skulle helst sett et bilde av noen som har borra hull i blokka på b35 så jeg er helt sikker på akkurat hvor
gatebil76 Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 ikke bor i blokken. bruk bunn panne. denne kan byttes om noe går galt eller om motor skal i orginal stand igjen... av med bunn panne og bor ett passe stort hull i den sveis på en flens for retur slange.. også viktig at denne ikke blir for liten... skal renne fritt uten motstand for maximal smøring.
NeonMuffler Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 ikke bor i blokken. bruk bunn panne. denne kan byttes om noe går galt eller om motor skal i orginal stand igjen... av med bunn panne og bor ett passe stort hull i den sveis på en flens for retur slange.. også viktig at denne ikke blir for liten... skal renne fritt uten motstand for maximal smøring. ok, ja det har jeg hørt. denne skal aldri tilbake til orignal stand uansett. er bånnpanna i alu på disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå