Torminator Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Kjøpte du ikke disse for en uke siden? Hvorfor selge så fort? Edit: Er også interessert i bare felger hvis du selger... Hvor befinner de seg?
MR:BMW Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 hei. er du inntrisert i og bare selge bare felger uten dekk? evt pris?
lund3n Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Hei, joda det stemmer det Men skulle bare hente en bil som sto uten vinterdekk, og siden jeg ikke skal bruke den om vinteren så har jeg ikke bruk for dekka eller felgene lenger Felgene står på Stranda, ca en time fra Ålesund i Møre og romsdal. Du får komme med et bud
lund3n Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 felgene kan eventuelt byttes i brukbare 18" vinterdekk uten felger!
lund3n Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 hvilken dekk dimensjon og merke? vist du tenkte på 18" så er jeg interisert i alt fra 205 - 225, helst pigg men piggfritt går det også. Disse som står til salgs her er 205, yokohoma piggdekk.
lund3n Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 ska sjekke det når jeg skal dit dekka står lagret, men kan tenke meg det er 205/55/16. ganske sikker på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå