evydaman Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 hva er km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evydaman Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Det er jo det jeg ikke husker, bilen står i garasjen hos foreldrene mine, så jeg skal sjekke det i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evydaman Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Skal fikse flere bilder. Men, nå er det -4 grader her og det snør. Så jeg får sa hva jeg får til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evydaman Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Ser den har stått tilsalgs ei god stund på finn nå, og ble lagt ut på nytt idag. Er ganske så interessert, men ville trodd en så bra bil med såpass lav km. ble solg fort. Vært mye dekksparkere/testpiloter eller generelt lite interesse? Leste i en tråd her at du hadde bytta motor? Hva er km på den kontra bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evydaman Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Bilen er gått 20.000 lengre enn det motoren har gått. Skiftet speedo til det som stod i delebilen, siden service indikator bør følge bilen. Etter motorbyttet har det ikke vært noe tull med bilen. Det har desverre vært generelt veldig lite respons på denne. Syntes det er rart med så lite respons på en så bra bil. Kan være man syntes prisen er litt høy ? Men jeg mener den er verdt det Er 1 Som har ringt på den, hun skal se på den nå på tirsdag. Hun sa på tlf at hun ville ha den, så jeg måtte ikke selge den i helgen. Så jeg får se på tirsdag om den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Fikk du solgt den idag even? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå