KalMar Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Lurer på hvordan man får av glasset fra grøftelyset på en e30 88mod. Har lest et sted her inne at man kan ta det i stekeovnen, men finder ikke tråden igjen. Hvet at selve glasset er festet med lim, har prøvd med primus brenner men det funket ikke. Og jeg tør ikke prøve stekeovnen før jeg hvet noe mer om grader og framgangs måte.. Takker på forhånd. Mvh Marius Edit: overskriften
manta-a Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Vet att det ska gå an te og få tak i plastglass te de grøftelysan der,men vet ikke hvor....Så det ska gå an te og dele lykter,men ikke forska på det heller...
KalMar Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Vet att det ska gå an te og få tak i plastglass te de grøftelysan der,men vet ikke hvor....Så det ska gå an te og dele lykter,men ikke forska på det heller... Ja har lest mange steder at det skal gå ann å få av selve glasset.. skal ta av glasset for å sote reflektoren i lyktene slik at det står i still med mine sorte DE hovedlykter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå