spaix Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 heisann har nå kjøpt meg et h******* beist av en subwoofer, å trenger nå en forsterker, minst 3000 w rms, men er ikke akkurat så mye penger i kassa nå, så har sett litt på dynabel forsterkere, de er et billig alternativ, åssen er disse forsterkerene? eller hvis du har noen andre tips om forsterkere er jeg open for forslag! takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 De holder nok til ditt bruk. Bra pris med fine ytelsert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 har erfart de blir sinnsykt varme ved tung belstning, men vis litt moderasjon så funker de bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 for jeg har en slik re audio xxx 12, et skikkelig beist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanL Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 har dynabel-forsterkere sjøl.. en BF 7501 og en BF 2252 tror eg an het.. den siste e en 2 kanaler på 2x225w RMS. Har hatt begge en stund og har ALDRI merket at de har blitt noe særlig varme.. de har stått i fri luft hele tiden. Har kjørt BF 7501 på så og si maks en gang.. måtte teste en hifonics-sub i 1 ohm så synes sjøl at det e ett bra kjøp.. så eg sier bare kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå