mortys Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Tittei Etter å ha kjørt primært VW/Audi, og et par Volvoer og Opeler gjennom årene, så har jeg endelig fått meg en skikkelig bil Valget fallt på en 2007 530xd som Bilia hadde tatt i bytte og det viste seg at denne bilen ble opprinnelig bestillt av BMW Norge som demobil, hvor blandt annet dinside.no brukte den i sin test. Aldri har jeg hatt en bil hvor jeg prøver å finne på et eller annet som innebærer å kunne ta meg en tur i bilen Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. date 2006-09·21 No. Description lCA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2NP M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA 203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 235 TRAILER·HITCH WITH REMOVABLE HEAD 300 EMERGENCY WHEEL 302 ALARM SYSTEM 316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 386 ROOF RAIL 402 PANORAMA GLASS ROOF 417 SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INTIEXT RR IJIN MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR IJIN MI.RROR W AUT ANTI·DAZZLE 435 WOOD TRIM 442 CUPHOLDER 456 COMFORT SEf,TS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 464 SKIBAG 470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT 494 SEAT HEATING F DRIVER, FRONT PASSENGER 496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS 5AC AUTOM , HIGH·BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 541 ACTIVE CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 611 BMW NIGHT VISION 620 VOICE INPUT SYSTEM 644 PREP, FOR MOB. PH . BLUET. INTERF. 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA·CODE 2 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF·L1NING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS·OVER OPERATION 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 9M EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Jeg har ikke fått tatt bilder av bilen enda, men det kommer når været blir bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Gratulerer med flott bil (og mye spennende utstyr) og velkommen hit til bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Rimelig grom børse du har kjøpt deg. Jeg tror du også blir en av oss som gleder seg mer til vinteren enn sommeren Ufattelig digg å kjøre overalt når nesten alle andre i person/stasjonsvogner spøler og sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Nydelig bil! Gratulerer så mye, ta deg en tur med kameraet og pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortys Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 takker vi er kjempefornøyd og jeg tror vi kommer til å være fornøyd i lang tid fremover...bilder kommer når varmegradene dukker opp og jeg får montert H&R fjærene foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hva er cop control? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hva er cop control? Høres jo veldig bra ut, men COP står for "Coil on Plug". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortys Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Hva er cop control? Høres jo veldig bra ut, men COP står for "Coil on Plug". jeg har lurt på det samme og har ikke funnet noe fornuftig svar at COP i noen sammenhenger står for coil-over-plug stemmer nok, men ikke i dette tilfellet da det ikke finnes noen coiler på en dieselmotor....ei tror jeg at BMW har det som en option når en bestiller ny bil med bensinmotor heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Må slenge meg på ErikS her.... Gratulerer med flott bil (og mye spennende utstyr) og velkommen hit til bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 gratulerer med en fin bil, får jeg lov å anbefale et senkesett? altså som senker den bittelitt og gjør den mer proporsjonal?! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Jeg søkte opp en annen tråd om COP Control og det er ikke "Coil on plug" det står for.. skjønner ikke hvor det kommer fra egentlig.. BMW har har jo hatt Coil On Plug i maange år.. 10-15-20 år?? Og diesel har jo ikke coiler og tennplugger.. COP Control er at bilen har vært ekstra nøye sjekket under produksjon fordi den skal demonstreres/testes av f.eks pressen og da er det no dritt at de for overlevert en bil med slurvefeil... Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortys Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 COP control vil si at bilen har vert "nøye" sjekket ved levering. Er visst noe som blir gjort på presse/utsillingsbiler. Søk på Bmwccn der var det forklart engang. dette kan jo stemme siden bilen opprinnelig ble bestillt av BMW Norge som en pressebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortys Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 gratulerer med en fin bil, får jeg lov å anbefale et senkesett? altså som senker den bittelitt og gjør den mer proporsjonal?! hehe jo, for all del... men når det gjelder senk på X-drive modellene så er ikke utvalget så stort, H&R senkesettet er allerede på vei i posten, og det er som kjent kun fjører foran...bak får vi ta elektronisk på lufta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortys Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 *dobbelpost* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortys Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 et bilde sier mer enn 1000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå