Exscalibur Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hei.. har problemer med og få noe særlig varme ut av varmeapparatet mitt.det står på fult og likevel er det ikke rare lunken som kommer ut for og si det sånn. jeg har skaffet meg en komplett delebil som starter og der fungere det som om det skulle vert nytt:) hva er det første jeg må prøve og bytte over og eventuelt hva ei må gjøre for og få ordnet det..kjekt med litt varme i bilen når det er 12 minus ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Start med å sjekke at du har nok kjølevann. Er det veldig lite kjølevann kan du fylle på og lufte systemet. Jeg brukte denne guiden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=105814&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Finst mange slike tråder. Søk i forumet så finner du nok mange alternativ til svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå