Rune89 Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Har fått bekrefta at varme apparat radiatoren lekker.. lurer på korleis eg går fram for å bytte denne? er det nokon som har peiling eller bilder av dette?
Vegard-E30 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Det fins forskjellige måter å gjøre dette på. Eg gjorde det samme på min for noken dager sida, ta ut golvtrekket, midtkonsoll, deksel under rattstammen, då kjem du til radiatoren. til høgre for fotpedalen da løsna eg eit deksel i motorrommet til torpedoveggen (3 skruer trur eg det var), så kommer du til heile varmeregisteret,t der er det 4x10mm skruer/mutrer, skru dei ut, så går du inn i bilen, drar ned boksen, sånn at den er litt bevegelig. så må du løsne ned rattstammen, slik at du får radiatoren forbi der. og her er en metode: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=e30
Rune89 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 takker for svar.. eg fulgte bruksannvisning i haynes boka.. der sto det at eg skulle ta vekk bremsepedal og clutchpedal og braketten.. men eg fekk ikkje ut radiatoren.. så eg må ned med rattstamma eller ta ned varmeregisteret.. håper eg får det til når eg tar ned varmeregisteret.. for det såg vannskelig ut å få ned rattstamma.. veit du korleis du tar ned rattstamma?
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 takker for svar.. eg fulgte bruksannvisning i haynes boka.. der sto det at eg skulle ta vekk bremsepedal og clutchpedal og braketten.. men eg fekk ikkje ut radiatoren.. så eg må ned med rattstamma eller ta ned varmeregisteret.. håper eg får det til når eg tar ned varmeregisteret.. for det såg vannskelig ut å få ned rattstamma.. veit du korleis du tar ned rattstamma? eg demonterte ikkje bremsepedal og clutch.. men det er klart en fordel, for var litt lirking forbi dei.. men å få ned rattstammen er ikkje noke problem, det er 2 skruer nede i torpedoveggen, også den klemma der nede.. også sitter det 2 skruer under rattet /dekselet. Her ser du bilde av den klemma, og dei skruene i torpedoveggen.. Her e bilde av dei oppunder rattet. der var ikkje skruehode på min bil. så eg måtte bruke meisel og denge til.. dei kom etter mykje vold. då kunne eg berre skru dei ut med hånda Lykke til! berre spør om det er noke du lure på
Rune89 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 okay.. takk so mykje for svar.. eg lurte litt med dei skruene under rattet.. siden det ikkje var muli å skru ut med fastnøkkel eller pipe.. om det var ein ann mulighet for å få dei av.. men eg får vell berre bruke litt vold eg og då.. heh! =)
Vegard-E30 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 skreiv ikkje kva eg brukte, men eg brukte meisel og hammar Edt: og du må ikkje slå rett opp, slå "mot klokka" om du skjønner, på sida slik at den løsner
Rune89 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 ok.. får sjå kva eg kjem til med.. e litt trongt dar og.. ja eg kjem til å prøve å slå den opp..
Azeton Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Pella ut dashen, tok ut hele den boksen og vasket den i slengen jeg.. Og den var VELDIG skitten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå