HC Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 På langtur i romjula så hørte jeg plutselig en skrapelyd bak på høyre side. Jeg gikk bak for å titte og så et enkelt pvc rør som hadde satt seg fast i isen bak hjulet. Det har en 90 graders bøy i den ene enden og det ser ut som det har blitt slitt av i den andre... Heldigvis står det meste av informasjon på den delen av røret jeg fikk tak i: Monorohr 6x1 TFT 11/01/99 17:41 BMW - 1 183 478 - ">PA12<" Er det noen som veit hvor dette røret går til / hva det brukes til? Merker ingen forskjell i kjøreegenskaper.. Det er snakk om en 99 520i touring På forhånd takk!
BlueM Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Rør/slange til drenering av et eller annet slag kanskje? Burde jo være en avrevet stump et eller annet sted. (Kanskje ikke så lett å se når det er is og snø over alt)
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Er nok dreneringsrør fra bensinpåfyllinga. Del nr 22: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =05&hl=152
HC Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 ligner veldig på del 22 der ja... er det farlig å kjøre med uten det i noen dager til jeg får sett nærmere på det? Bare snakk om korte turer til jobb..
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Hvis jeg tolker bilde riktig er det kun drenering fra "gummikusa" rundt tanklokket/røret. Isåfall er det helt ufarlig å kjøre med.
HC Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Er det jeg tenker også. Får prøve å fylle uten å søle for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå