Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problem med min 98 mod. 318. Bilen varmer ikke innvendig og termostat står på normal.. Men når jeg kjører så stiger temp til rødt og slangen som går inn i blokk er Stein hard.. Dette termostaten som er gåen eller kan det være pumpa?? Bygger seg opp trykk i slangen.. Begynte i går etterfylt frost væske og sånn for var is i slangen her om dagen.. Haster!!

Skrevet

men pleier jo og sprute litt vann ut av blokka ved gass når pakninga er sprekt? ser ikke anntydning til det nå men..:S:S

mye koster dette og ordne med på bmw da? går vel noen tusinger på et slikt slipesett..?

Skrevet

Synes ikke du skal se for mørkt på det sånn uten videre, men få tak i en som har peil på bil/motor til og ta en titt.

Han vet hvilke slanger og hvem hva hvor om du skjønner.

Å få netthjelp til dette i din situasjon kan faktisk føre deg ut på en skrujobb som muligens ikke var nødvendig.

Men drit i å bruk bilen før du vet hva som er feil!

Og det første jeg nå ville gjort var og fått bilen inn i varmen og latt den stå der ett døgn, for så og fylle opp/lufte systemet for og fyre opp og se hvordan ståa er da.

Blåser det fremdeles ikke varmt inne i bilen, og tempen fremdeles beveger seg over normal, så ville jeg tenke vannpumpe.

Den kan ha tatt kvelden dersom vannet var frøset til is, og skovlen på pumpa fremdeles er av typen plast/bakelitt eller whatever proffene kaller dritten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...