Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå vet jeg ikke hvor jeg skulle lagt det her. For hadde jo blitt feil alle steder så beklager det. Men, jeg vet mange her har handlet/handler på ebay så kanskje jeg kunne fått litt hjelp? sender vet ett bilde av der jeg stusser. Så får dere spørre om det er utydelig eller noe slikt..

Jeg bøy iallefall 45$ for noen sånne CCFL ringer også kom jeg på den betalings siden og da står det at jeg må fylle ut noe drit også skjønner jeg ikke hva det drite jeg skal fylle ut er:D skjønner?:)

7987izdezz9cobhdu8a5.jpg

Håper noen kan hjelpe meg iallefall:D takk på forhånd:)

Skrevet

spurte du han hva det ville koste å sende til norge? da skal du isåfall skrive det inn der. hvis ikke så er det bare å hoppe over det egentlig.

men noen andre får bekrefte det jeg sier før du kanskje gjør det hehe

Skrevet

Så at bilde ble litt utydelig nå:S men det står iallefall ett tomt felt "US$[ ] " sånn. også står det over der.: "Seller has not provided shipping information. Check the item description or request total from the seller. " også under der igjen står det: "Estimated delivery: Varies*

Seller ships within 2 days

Some item(s) listed below do not have shipping fees specified by the seller(s)."

Noen som skjønner littegrann mer enn meg? Er det frakt det er snakk om eller skal jeg bare skrive beløpet inn igjen for å bekrefte. eller hva skal jeg?:S

Skrevet
spurte du han hva det ville koste å sende til norge? da skal du isåfall skrive det inn der. hvis ikke så er det bare å hoppe over det egentlig.

men noen andre får bekrefte det jeg sier før du kanskje gjør det hehe

Du får ikke gått videre før det fylles ut et beløp mener jeg.

Skrevet

det kan stemme, for prøvde bare å trykke på "continue" og da kom det bare opp noe sånn feil. det som er merket rødt på det bilde jeg sendte.

Skrevet

jeg fant ett sted at det sto 16$ så skrev inn dette og fikk nå betalt. MEN:O, hva vil det her si "Buying Reminders Edit

(Last 31 days)

I need to leave feedback for 1 item" hva betyr feedback? sto at jeg hadde betalt iallefall. men skjønte ikke den der så har ikke trykket på noe med den enda:) vet ikke om det må gjøres heller?

Skrevet
jeg fant ett sted at det sto 16$ så skrev inn dette og fikk nå betalt. MEN:O, hva vil det her si "Buying Reminders Edit

(Last 31 days)

I need to leave feedback for 1 item" hva betyr feedback? sto at jeg hadde betalt iallefall. men skjønte ikke den der så har ikke trykket på noe med den enda:) vet ikke om det må gjøres heller?

Betyr at når du har fått varen ønsker selger at du skriver om du er fornøyd med kjøpet av varen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...