elementz Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Ønsker å kjøpe interiør, kan være både stoff og skinn. Men må se brukendes ut.. Slitt interiør vil jeg ikke ha. Godt nyttår
bmwkizn Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Jeg har komplett helt originalt stoffinteriør til salgs her på forumet for 500kr. men er desverre ikke i bergen.
elementz Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 nei, orker ikke å betale tusenlappen for frakt for et stoffinteriør.. Lite poeng i desverre:\
jensemann23 Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Hvor mye koster det egentlig å sende et interiør i posten? Tenker på å kjøpe et selv. Koed sender jo ganske rimelig,men der er jo prisen på interiøret ganske stiv igjen.
simen221290 Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 jeg har ett komplett svart stoff interiør,enese er at det er hull i fører settet ca 5*5 cm stort
elementz Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 jeg har ett komplett svart stoff interiør,enese er at det er hull i fører settet ca 5*5 cm stort Vil bare ha de i god stand desverre. Men takk for tilbudet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå