Rumenimu Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Legger nå denne ut for salg igjen etter at jeg hadde en kjøper på denne i førsten av Desember, vi bestemte oss å vente til over nyttår med salg pga 5000 kr spart i omreg, ringte han i dag og tok ikke telefonen. Fikk mail i sta og sa han hadde fått tak i en billigere bil på Finn.no. Sett over alle annonsene der og min er den billigste. Irriterende, men her kommer det igjen =) Hadde også bilen på NAF test og eneste feil var ventre travers foringa bak som var slitt, thats it. Med facelift front (m5 front og angleeyes org) 235/40/18 m6 sommer felger 205/55/16 vinterhjul på alu med hakka dekk. brukt en vinter, ser ikke at de er brukt. Ingen slitasje på stoler eller no inni bilen, ser ny ut. er også dyrefri det er norsk bil så cd spiller og luftfjæring bak. Her får man mye bil for pengene!! Perfekt familiebil, samtidlig kan man få den veldig rå med litt senking og tonede ruter.. Meget pen i lakken, ser nesten ny lakkert ut. årsavgift er betalt. Eu godkjent 24.09.2008 neste innen: 31.10.2010 HEFTELSER PÅ BILEN BLIR SLETTET VED SALG! (så klart) =) Bare og spørre hvis dere lurer på noe. ps: det siste bilde dere ser er Bilen med Vinter felgene. Mvh Kent Henning TLF: 91791684 Utstyr: Avtagbart hengerfeste Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Luftfjæring Metallic lakk Nivåregulering Sommerhjul Takrails Vinterhjul Air Condition Bagasjeromstrekk Cruisekontroll Elektriske speil El.vinduer Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Oppvarmede seter Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring ABS-bremser Airbag foran Alarm Antiskrens Antispinn Sideairbager Startsperre Stålbjelker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benny Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 ka pris hadde du tenkt deg?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 ahh sry hadde jeg glemt 89000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 e d langt den har rulla den herrane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 244000 har den rulla.. Ser ikke ut som den har rula mer enn 50 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benny Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 ser det er litt rust på bakluken, er det snakk om mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 du ser ikke rusten på bakluken, det er er nok møkk som ble der når jeg kjørte bilen fra der jeg vasket den og tel der jeg tok bildet=) Rust på baklukene er standard på disse, er ikke så mye, er ikkeno synlig rust på den, den rusta som er, er i skjøtene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Link til Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19485548 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 .......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Helge bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 er du interessert i innbytte? eller er det bare salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 bare salg egentli, har to biler akk nå, Som jeg skrev hadde jeg kjøper på denne så jeg kjøpte ny bil. men når han kjper`n plutselig ikke skulle ha den lengere så sitter jeg her med to biler =( men hvordan bil tengte du på? og hva er mellomlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Gamle bilder siden bilen har røde oblat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 er fra i vår, det siste fra i fjor høst, tok med det for og vise vinterfelgene bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Da er bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg