Jim523ia Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Hei. Skal til å montere brukt hengerfeste på min 523ia 97 mod. Sedan. Noen tips som kan være gode å ta med når jeg begynner???? Tips om bruksanvisninger jeg kan laste ned på nett????
Jim523ia Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Jeg fant, så dersom andre har samme prosjekt på gang så legger jeg en adresse dere kan besøke her: http://www.monoflex.nu/sv/monteringsanv ... 8f7fc07543 Enkelt lagt opp, håper bare den stemmer med virkeligheten
Oil drop man Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Har montert på 3 stk. E39,dette er en kurant jobb...
Hargolf Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Bra illustrert mht montering av hengerfeste osv. Kan ikke se hvor det elektriske tilkoblingene skal plugges inn? Og når tilkoblet, vil dette influere det elektriske "overvåkningssytemet" ? Gi feilalarm osv?
LK Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Det skal følge med en boks som kobles sammen med ledningsnettet,som gjør at man ikke får feilmelding.
Hansove Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 hva koster det for ett kitt med avtagbart hengerfeste ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå