Hoem Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Selger unna venstre kanal fra veng. Denne kostet ca 1750 + frakt fra veng. Har selv montert disse på min bil, og passformen er ikke til å klage på!
Hoem Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 hvorfor skal du selge denne? Selges pga. De er fra min gamle e34 som ble kræsjet før jeg fikk tatt venstresiden og!
S.Hafsmo Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 ahh.. så disse passer på E34 uten videre modifikasjon av kanalen? hører alle sier at veng sine karosserideler må modifiseres en hel del før de passer skikkelig. monterte du dem selv? og isåfall, hvordan så stålet ut på den indre veggen i kanalen?
Hoem Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Disse passer uten vide modifikasjoner på bilen, er kun en plass jeg ville kappet lavere på kanalen på både bil og kanal for å få skjøt under hjulbuen bak. Har også hørt at det skal mye modifikasjon til, men dette merket jeg svært lite til etter jeg tok det lille kappet i kanalen ( kappet den 2 cm lavere i bakkant. Det hadde ikke vært nødvendig, men jeg gjorde det slik for å få skjøten der hvor lista i bunn kommer. Monterte de selv ja, var gjort på ca 2-3 timer, dette med forsterkning i nedre fals for å få en bredere bæreflate!, det så veldig bra ut på innsiden(antar du tenker på indre kanal) var litt påbegynt V falsen rundt jekkefestene. Før jeg satt på den nye kanalen ble alt rengjort og "badet" i wurth sin ruststopp grunning. Når jeg sveiset på den nye så hadde jeg konstant trykkluft på innvendig i kanalen slik at det ikke skulle ta fatt i beskyttelsen. Etter kanalen var på ble det først sprøytet med wurth ruststoppgrunning. og etter ca en uke fylt med owatrol penetererende olje. Brukte epoxy grunning på utsiden.
S.Hafsmo Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 er det disse de selger på GS bildeler til 1829,- (1500,- på koed)?
bmw520 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 er det disse de selger på GS bildeler til 1829,- (1500,- på koed)? d tviler jeg på, da gs og koed skal selge org deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå