Magg0 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Heisann, Lovte meg selv å legge ut bilder av bilen min helt siden jeg ble tipset om bimmers av sjøbuse. Men jeg var treg og før jeg rakk å få noen fine bilder skjedde dette kun 3 uker etter jeg fikk lappen: Slik har jeg kjørt i rundt en måned helt til nyttåraften i år hvor jeg fikset litt på bilen. I julegave fikk jeg en ny ferdig lakkert forskjem som jeg monterte Kjøpte også speil og ny baklykt som hadde fått litt sprekker. Hele venstre side er også hjemmelakka i garasjen uten så altfor værst resultat, heldigvis Slik ser bilen ut i dag. Gikk ut og tok noen bilder. Sadly så har jeg ikke lagt noe arbeid inn i bildene. Alt på auto og håndholdt. Dybdefokus, lukkerhastighet og redigering har jeg ikke brukt noe tid på. Det får komme senere når bilen ser litt bedre ut. På vei i posten: - Ny venstre lykt av samme type. - Klips til sidepanel på døra. - 6x9" høyttalerbraketter Lakk som rant. Ikke hull til sideblink eller list. Liten bulk. Lurte litt på en ny fanger. Andre tips til hva som kunne sett bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Huff.. kjedelig når sånt skjer.. Anyway, Velkommen til Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magg0 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Var ganske kjedelig ja, nettopp fikset nye lykter også. Typisk. Men tusen takk, er innom her hver dag nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Var ganske kjedelig ja, nettopp fikset nye lykter også. Typisk.Men tusen takk, er innom her hver dag nå Veldig typisk! Liker intriøret ditt. Er pent med beige skinn. Hadde akkurat samme i min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Velkommen til Bimmers! Faen så kjipt at noe sånt skjer rett etter lappen! Men ser bra ut at du fikser opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 ja velkommen, er ikke gammel her jeg, men er da morro med fler;) Du må få lakert siden skikkelig, seg i baselakk er mer jobb enn det enn skulle tro, i forhold til klarlakk. Det kan se noe matt ut i klarlakken også, eller så er det bildet som lyver lit..? Ville nå fikset på det før jeg hadde sette igang med noe annet eksteriør. Men håper du er mer heldig videre da hehe;) lykke til videre:!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Velkommen til Bimmers Bilen din blir nok pen som ny igjen med litt pleie skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 så ut som en fin bil dette. førsta gang jeg ser bilder av den nå. synd mer uhellet ditt da. men dette får du nok bra igjen. og svart bmw er veldig fint. hadde ett uhell i vinter med 7er`n jeg også. men ny frontfanger er kjøpt og lakkert. venter påre på at snøen skal bli borte før jeg monterer nye fangeren. vill ikke ha flere uhell på glatta og vrake den nye fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magg0 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 så ut som en fin bil dette. førsta gang jeg ser bilder av den nå. synd mer uhellet ditt da. men dette får du nok bra igjen. og svart bmw er veldig fint. Jo takk Satser på å få den fin igjen jeg også så fort snøen er vekk og det er varmt nok til å kunne stå ute Men nå må jeg kjøpe nytt panser i tillegg etter at den fløy opp i ruta på E18. Store bulker og sprekk i ruta. hadde ett uhell i vinter med 7er`n jeg også. men ny frontfanger er kjøpt og lakkert. venter påre på at snøen skal bli borte før jeg monterer nye fangeren. vill ikke ha flere uhell på glatta og vrake den nye fangeren Jeg jeg så bilder i tråden din, godt det ikke var værre. Var det dyrt for fanger og lakk? Din er jo drit strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå